Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fina rum, trevlig personal, prisvärt, bra läge, familjen var supernöjd och vi skulle absolut boka igen nästa gång vi är i Örebro. Frukost påse i o med Corona tider, den var helt ok. Mina fem-åringar åt väl inte så mkt förutom lill-Yoghurt och bananen.

Tack tleupo291513
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Trevligt boende och trevlig personal. Bra läge med närhet till mycket i centrum. Stor och fin frukostmatsal. "Frukostpåse" som var helt okej i dessa pandemi-/Corona-tider. Prisvärt under min vistelse.

Restyp: Reste i arbetet
Tack pjohan726659

Ett mycket bra hotell på alla sätt - läget är utmärkt och rummet väldigt stort och rymligt. Plus också för kylskåp på rummet - inte så vanligt längre tyvärr! Frukosten var på påse men helt ok. Prisvärt var det också!

Tack Bengt E

Firade 50 årsfest i en av sviterna, trevligt inrett rum där hela sällskapet fick plats, tyvärr var det fullbokat på Hjalmar så vi i övriga fick rum rakt över gatan i deras systerhotell, fina rum även där men hotell Hjalmar ligger oss varmast om hjärtat. Just nu så är det frukostpåse på grund av coronan även det fungerade bra, hade lite valmöjligheter vilken typ av smörgås man föredrar. Det finns väl en anledning till att vi väljer Hjalmar hotell varje gång vi besöker Örebro.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack clY5930HD

Första intrycket när man kommer in i rummet så hänger gardinstången på sne och lampor och ytor är dammiga. Går in i duschen och duschväggarna har inte städats på länge, sitter massa äckligt skit i kaklet. Försökte säga till om gardinstången först men då sa de bara att de skulle fixa det nästa dag men då har vi ju åkt? Senare på kvällen tänkte vi kolla deras bar, det stod att den stängde 22:00 på en onsdag men det var stängt redan 21:30 när vi kom dit, kanske inte öppen alls under dagen? Stod ingen information om varför den skulle vara stängd tidigt heller. Vi hade bokat en natt här som enda resan tillsammans under hela sommaren så detta var en stor besvikelse för mig.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack sofiej950