Första intrycket när man kommer in i rummet så hänger gardinstången på sne och lampor och ytor är dammiga. Går in i duschen och duschväggarna har inte städats på länge, sitter massa äckligt skit i kaklet. Försökte säga till om gardinstången först men då sa de bara att de skulle fixa det nästa dag men då har vi ju åkt? Senare på kvällen tänkte vi kolla deras bar, det stod att den stängde 22:00 på en onsdag men det var stängt redan 21:30 när vi kom dit, kanske inte öppen alls under dagen? Stod ingen information om varför den skulle vara stängd tidigt heller. Vi hade bokat en natt här som enda resan tillsammans under hela sommaren så detta var en stor besvikelse för mig.

Tack sofiej950

Vi möttes av en oerhört vänlig receptionist - glad, trevlig tillmötesgående. Vad gäller coronaanpassning var allt OK
Nu till det negativa: Rummet var oerhört varmt. Städningen av toalett/dusch var inte fullgod. Avloppet i tvättstället borde rensas. Gardinstång hängde på "trekvart".

Tack ghjelm881386

Fint hotell med stora fina rum. Receptionen med en nysvensk buffel gav ett dåligt intryck, arrogant och ointresserad av sina gäster, borde bytas ut omgående. Bra läge mitt i centrum med bra parkering vid hotellet.

Tack jimboberit25

Ok rum och trevlig personal. Frukost under all kritik. Frukostpåse med färdig smörgås, kokta ägg som var gröna, ljummen juice och tråkiga frukt. Personalen i köket hade ingen aning om vad som var glutenfritt.

Tack ajanss506102

Hotellet ligger nästan precis vid Örebro slott. Trevlig personal som var hjälpsam. Hotellet har coronaanpassat sig bra. Nu fick vi en frukostpåse istället för frukostbuffé, vilken var god. Städningen av rummet var bra.

Tack fia950