Fick rum ut mot stora gatan. Eftersom ingen AC fanns och det var väldigt varmt ute fick vi öppna fönstren. Fick inte en blund förren efter kl 0400 på morgonen då mycket liv från festande personer skrek ner e på gatan.
Varför man väljer att ha en dubbelsäng med 2 st enkelmadrasser i sängen är för mig ett stort frågetecken. Men varje gång man vände sig åkte en av madrasserna ner på golvet.

Gällande frukost var det en frukostpåse.

Varför man fortsätter att ha detta när många andra hotell kan och har öppnat sina bufféer med strikta restriktioner förstår jag inte. Men en torr baguette, juice ett ägg och en grön banan var under all kritik.

Sen att man var tvungen att gå till hotellet över gatan för att checka ut.

Tack CeciliaL534

Vi bodde på hotell Hjalmar och hade en mycket trevlig upplevelse! Personalen i receptionen var trevliga och hjälpsamma. Det fanns också information utanför hotellet om att de hade andra tider på grund av Corona som receptionen var bemannad. Man kunde då kontakta personal via telefon eller grannhotell. Frukostpåsen var inte heller något att klaga på! Rummet var stort, rent och väldigt fint!! Det negativa var att det inte fanns ordentliga mörkläggnings gardiner så det blev väldigt ljust tidigt i rummet! Om i Örebro så rekommenderar jag detta hotell!!

Tack Food86

Skulle ha gett ett högre betyg på detta mycket trevliga hotell om inte ”frukostpåsenl varit under all kritik. Måste ha varit gjord dagen innan och stått i kyl över natten. Vilket ledde till att smörgåsen var lika aptitlig som en disktrasa. Ägget hade en blå/svart gula.

Tack gcohli228319

I de fall man inte har något emot att sova som en fällkniv och inte är så petig med längder på gardiner så kan jag rekommendera hotellet. Tycker även att frukostpåsen (covid-påsen) kunde tillhandahållas av hotellet och inte av hotellet mittemot om inte för bekvämlighet så för att motvärka smittspridning. I övrigt rent och trevlig personal.

Tack msvens628219

Sköna sängar, stora rum.
Frukost under all kritik i coronatider! De hade en frukost påse för alla, borde funnits lite mer alternativ och en barnpåse. Väldigt mycket folk i matsalen, inte alls avståndstagande.

Lite dåligt städat på rummen!

Tack cjohns700619