Vi bodde på hotell Hjalmar och hade en mycket trevlig upplevelse! Personalen i receptionen var trevliga och hjälpsamma. Det fanns också information utanför hotellet om att de hade andra tider på grund av Corona som receptionen var bemannad. Man kunde då kontakta personal via telefon eller grannhotell. Frukostpåsen var inte heller något att klaga på! Rummet var stort, rent och väldigt fint!! Det negativa var att det inte fanns ordentliga mörkläggnings gardiner så det blev väldigt ljust tidigt i rummet! Om i Örebro så rekommenderar jag detta hotell!!

Tack Food86

Skulle ha gett ett högre betyg på detta mycket trevliga hotell om inte ”frukostpåsenl varit under all kritik. Måste ha varit gjord dagen innan och stått i kyl över natten. Vilket ledde till att smörgåsen var lika aptitlig som en disktrasa. Ägget hade en blå/svart gula.

Tack gcohli228319

I de fall man inte har något emot att sova som en fällkniv och inte är så petig med längder på gardiner så kan jag rekommendera hotellet. Tycker även att frukostpåsen (covid-påsen) kunde tillhandahållas av hotellet och inte av hotellet mittemot om inte för bekvämlighet så för att motvärka smittspridning. I övrigt rent och trevlig personal.

Tack msvens628219

Sköna sängar, stora rum.
Frukost under all kritik i coronatider! De hade en frukost påse för alla, borde funnits lite mer alternativ och en barnpåse. Väldigt mycket folk i matsalen, inte alls avståndstagande.

Lite dåligt städat på rummen!

Tack cjohns700619

Möttes av ett låst hotell och en skylt att hotellet var stängt! Hänvisade till hotellet mittemot där vi fick nycklar. Kom in på rummet som var fint med jättesköna sängar. Dåligt städat dock. Så trist att lobbyn och restaurangen var stängda. Frukostpåse på hotellet mittemot med sunkig smörgås, barnyoghurt och tråkigt äpple. Påsarna och kaffet var placerade vid ingången till matsalen och gjorde det omöjligt att hålla coronaavstånd iallafall. Hade vi vetat om att hotellet var obemannat och halvstängt hade vi aldrig bokat det. Synd på ett egentligen fint hotell med ett utmärkt läge.

Tack clinds816986