I de fall man inte har något emot att sova som en fällkniv och inte är så petig med längder på gardiner så kan jag rekommendera hotellet. Tycker även att frukostpåsen (covid-påsen) kunde tillhandahållas av hotellet och inte av hotellet mittemot om inte för bekvämlighet så för att motvärka smittspridning. I övrigt rent och trevlig personal.

Tack msvens628219

Sköna sängar, stora rum.
Frukost under all kritik i coronatider! De hade en frukost påse för alla, borde funnits lite mer alternativ och en barnpåse. Väldigt mycket folk i matsalen, inte alls avståndstagande.

Lite dåligt städat på rummen!

Tack cjohns700619

Möttes av ett låst hotell och en skylt att hotellet var stängt! Hänvisade till hotellet mittemot där vi fick nycklar. Kom in på rummet som var fint med jättesköna sängar. Dåligt städat dock. Så trist att lobbyn och restaurangen var stängda. Frukostpåse på hotellet mittemot med sunkig smörgås, barnyoghurt och tråkigt äpple. Påsarna och kaffet var placerade vid ingången till matsalen och gjorde det omöjligt att hålla coronaavstånd iallafall. Hade vi vetat om att hotellet var obemannat och halvstängt hade vi aldrig bokat det. Synd på ett egentligen fint hotell med ett utmärkt läge.

Tack clinds816986
Omdömet skrevs 6 juli 2020

Familj på fyra personer, två vuxna och två tonåringar. Stort rum med fyra riktiga sängar (ej bäddsoffa). En väldigt skön nattsömn för alla. Stort härligt badrum. Ingen soffa i rummet så det kändes lite som en "sovsal" men det var det värt.

Tack FamilyTravelerof4
Omdömet skrevs 6 juli 2020

Dålig information på hemsidan, förstår att läget är annorlunda nu med pandemin, men vill ha informationen att hotellet inte har någon personal, du måste gå över till ett annat hotell för att hämta nyckeln, du får ingen frukost på hotellet utan den hämtas också på ett annat hotell i en påse. Det här får du reda på i ett sms när du genomfört bokningen och inte kan avboka. Ingen AC/ventilation på rummen, telefonnr du uppmanas ringa går också till det andra hotellet, dom har ingen aning varför det inte fungerar och heller inte var man kan få tag i ngn.....

Tack Vacation39755263540