Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.

Värsta jag NÅGONSIN mötts av, ett ostädat äckligt rum och världens sämsta service. Kompensationen för att ha fått väntat 20 minuter kl 02.30 på natten för att få ett nytt rum var TVÅ drickor 33cl burkar!!!! Ett totalt skämt!!!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack P4028XVemmad

Inget fungerande luftkonditionering i rummet +27 grader. Inget fungerande wifi. Ingen info om att frukosten nu endast var en liten påse med en smörgås och lite tillbehör. Info kom väldigt sent att incheckning skedde på ett annat hotell och att det var där man fick hämta sin s.k. frukost

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 19mla66
Omdömet skrevs 20 maj 2020

Trasig( under en stol) o noppriga stolar. Inga krokar i badrummet. Bäddmadrassen på enkelsängen hasa ner så fort man rörde sig. Inget soffbord. Baren va stängd och ingen frukostbuffe`...och de förstår jag i coronatider, men när jag boka, så tycker jag att de ska finnas information om de. Fast de är ett tre-stjärnigt hotell, så tycker jag att man ska åtgärda dessa saker jag skrivit ner.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack gtornh394523
Omdömet skrevs 9 maj 2020

Jag kom jätte sent men de hjälpte mig väldig fint och trevligt. Hög service och trevligt personal. Jag hade missat frukosten med en hel timma men de ordnade en del ändå . Jag skulle absolut bo där icke och rekommendera detta till andra

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack kkhoda287559
Omdömet skrevs 14 april 2020

Fick enbart sms om att de ville byta hotell till oss till deras syster hotell. Inget samtal eller möjlighet för oss att då avboka hotellet. Vi fick inte heller veta att frukostbuffen var inställd och att det var enkla frukostpåsar vi skulle få (hade varit uppskattat om det stod i smset åtminstone). Dubbelsängen var inte ihopsatt utan flyttade på sig hela tiden. Städning mellan sängen var dålig och inte alls fräsch.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack jrahko726382