Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 20 maj 2020

Trasig( under en stol) o noppriga stolar. Inga krokar i badrummet. Bäddmadrassen på enkelsängen hasa ner så fort man rörde sig. Inget soffbord. Baren va stängd och ingen frukostbuffe`...och de förstår jag i coronatider, men när jag boka, så tycker jag att de ska finnas information om de. Fast de är ett tre-stjärnigt hotell, så tycker jag att man ska åtgärda dessa saker jag skrivit ner.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack gtornh394523
Omdömet skrevs 9 maj 2020

Jag kom jätte sent men de hjälpte mig väldig fint och trevligt. Hög service och trevligt personal. Jag hade missat frukosten med en hel timma men de ordnade en del ändå . Jag skulle absolut bo där icke och rekommendera detta till andra

Datum för vistelsen: maj 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack kkhoda287559
Omdömet skrevs 14 april 2020

Fick enbart sms om att de ville byta hotell till oss till deras syster hotell. Inget samtal eller möjlighet för oss att då avboka hotellet. Vi fick inte heller veta att frukostbuffen var inställd och att det var enkla frukostpåsar vi skulle få (hade varit uppskattat om det stod i smset åtminstone). Dubbelsängen var inte ihopsatt utan flyttade på sig hela tiden. Städning mellan sängen var dålig och inte alls fräsch.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack jrahko726382
Omdömet skrevs 26 mars 2020

Möttes i dörren av en hög med skräp, iskalla rum, andra morgonen helt utan förvarning blir det ingen frukostbuffé utan en frukost påse. Då hade jag ändå kollat innan om det skulle vara buffé båda mornarna vilket som sa att det skulle vara. Boka någon annanstans!!!

Rumstips: Välj ett annat hotell!!!
Datum för vistelsen: mars 2020
Tack lbodel792696
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Först och främst det som var bra, frukosten var fantastisk på alla sätt och vis, där lär nog de mest kräsna bli nöjda, men till något helt annat, de tar uppenbarligen in vem som helst på detta hotellet, vaknade upp till världens oväsen i rummet intill, de höll sedan på hela natten utan åtgärd från personal, ända fram till morgonen, undrar hur det såg ut i rum 306 efter de lämnat, jag påtalade detta på morgonen samma dag, men i receptionen satt en äldre man som såg besvärat ut av min fråga och gjorde inget åt saken vad jag vet, jag själv bodde i rum 305

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet