Omdömet skrevs 24 februari 2020

Det sätt som vår första natt hanterades var fullkomlig katastrof. Andra gäster sprang upp och ner helat natten på hotellet och skrek smällde i dörrar mm. Trots totalt 5 klagomål från vår sida så gjorde hotellet ingenting åt situationen. Vi fick max 2 timmars sömn vår första natt. Jag bad att få prata med chefen och lämnade även en lapp beträffande mitt telefonnummer. Han brydde sig int om att ringa ändå. Riktigt riktigt dåligt. Ett övrigt okej hotell. Dock smutsigt på flera ställen, dock inte rummen.

Tack otyrbe449688
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Personalen var inte tillmötesgående. Dålig service och inte trevliga överhuvudtaget. När vi checkade in satt han bara och kollade ner i mobilen, försökte inte hjälpa mig med vart jag kunde parkera bilen när jag frågade. När vi checkade ut stod personalen och prata med en privat vän, tog emot nyckeln och sa kort hejdå.

Rumstips: Skulle aldrig rekommendera hotellet.
Tack jmolle403356
Omdömet skrevs 5 februari 2020

Fint rum med skön säng. Suveränt att det går att öppna fönstret när man vill sova svalt. Bra läge i centrum nära centralen. Bra frukost som innehöll det mesta. Saknade bara löskokt ägg, men det har ju väldigt få hotell.

Tack Rose-Marie W
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi var jättenöjda. Superbra service från dem som jobbade inreceptpionen ,välstädase rum, rent , fint . Ett allmänt bra intryck. Rekommenderar hotellet starkt ! God och stor frukost buffé . Den hade något för alla

Rumstips: Finns bra bilder och beskrivningar på nätet
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Damnitnannson
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Har stannat här några gånger och det är Alltid trevligt så det blir topp-betyg. Mitt rum 101 hade problem med toalett då det fanns en stark odör som ni nog bör kolla över. Bra frukost och läget är bra

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste ensam