Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi var jättenöjda. Superbra service från dem som jobbade inreceptpionen ,välstädase rum, rent , fint . Ett allmänt bra intryck. Rekommenderar hotellet starkt ! God och stor frukost buffé . Den hade något för alla

Rumstips: Finns bra bilder och beskrivningar på nätet
Tack Damnitnannson
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Har stannat här några gånger och det är Alltid trevligt så det blir topp-betyg. Mitt rum 101 hade problem med toalett då det fanns en stark odör som ni nog bör kolla över. Bra frukost och läget är bra

Restyp: Reste ensam
Tack jullah659149
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt och personligt hotell med bra läge! Stora rum - högt till tak. Till frukost serverades allt man behövde och nytt/ färskt pålägg plockades fram kontinuerligt.
Vi blev väl bemötta av personalen och parkering fanns att tillgå - även om tunneln var trång

Tack 74Ka
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Väldigt mysigt hotell. Sköna sängar, goa täcken och väldigt fräscht. Enda nackdelen var frukosten. Matsalen var inte så stor och den dagen vi var där, nyårsdagen, var det många som skulle äta samtidigt. Då blev det trångt med borden och att bara ha en kö till allt gjorde att jag inte orkade ställa mig i den väldigt långa kön för att hämta ytterligare en smörgås. Detta problem kanske inte är lika vanligt de dagar gästerna väljer att äta vid olika tidpunkter på morgonen. På nyårsdagen var väl de flesta väldigt sena till frukosten.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack ilyckb255333
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Rummet var stort och sängarna sköna. Bäddsoffan var förvånansvärt stor för två personer. Bokade vi booking dör man utlovade en dubbelsäng, enkelsäng, bäddsoffa. Något sådant rum fanns inte, så det blev en dubbelsäng o bäddsoffa för två. Bra beläget i centrala Örebro. Frukosten var lite av en besvikelse. Först o främst hade man delat upp den i tre sektioner. Så vi missade ägg o bacon. De låg skymundan. Hade önskat parmaskinka, pannkakor/våfflor, bättre müsli, fler frukter, möjlighet att pressa juice själv. Barnen saknade nutella! Det är ett måste vid hotellfrukostar. Trevlig o hjälpsam personal.

Rumstips: Kolla noga villa slags sängar som erbjuds i familjerummet.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack Elillan