TripAdvisor
Örebro
Publicera
Inkorg
Sök

När man kommer in på hotellet är lobbyn och trapphuset fint, 24h incheckning och trevlig personal. Som vanligt har dock all sekelskiftkänsla försvunnit på rummen genom ovarsam/omedveten renovering.
Det var 26°C när jag kom in i rummet, jag lyckades inte sänka. Det var golvvärme, i badrummet var c:a 19°C och ingen golvvärme, men däremot en ventilation som brummade högljutt. Jag hade önskat omvänt förhållande mellan temperaturerna. Rummet får 2,5/5 men lobby och restaurang/frukost får 4/5.

Restyp: Reste i arbetet
Tack opalme509033

Ett hitte-på-hotell!

Oprofessionellt bemötande av personal i privata kläder som pratar privata samtal i telefonen samtidigt som incheckningen. Eldragning gjord av kompisens kompis - vi fick trixa i flera minuter innan vi kom på att lysknappelysknappen som tänder hallen sätt inne i badrummet. Dåligt städade rum.

Det värsta var ändå frukostbuffén. Det fanns lite bröd och ost och skinka typ. Ostskivorna hade legat så länge att de fått torra, upphöjda hörn. Ej kylplattor under kylvarorna. Det varma bestod av tre stekpannor med Mamma Scans köttbullar, falukorv och äggröra. Samma stekpannor (utan värmehållning) stod framme på bardisken hela frukosten. Katastrof om du är sugen på lyxig hotellfrukost! Croissanten (ja, det fanns otroligt nog några sådana) var en enda degklump.

Ta en av kedjorna istället. Här är det några som leker hotell och har försökt att sminka en gris.

Samma skräp (ett STORT PAPPER, TYP EN HALV TOARULLE,låg i trapphuset från fredag till söndag.

Nej, boka någon annan stans säger jag!

Tack kalkonbarkis

På ytan såg det mesta fint ut, ett vackert hus och stora fönster i rummet, men.... Det var dåligt dammsuget för vi hittade små glasbitar på golvet i rummet, frukostbuffen var OK, men kändes inte "hotell-lyxig" croissanterna var inte färdiggräddade och den varma frukosten bestod av köttbullar, falukorv och äggröra utställda i stekpannor på en srveringsbänk. Ingen omsättning på dem. I trebäddsrummet var den ena sängen nedlegad och mjuk. I dubbelsänngen var det inte fullstora lakan utan bäddat tvärsöver med en skarv i knähöjd... Lite så fortsätter det. Personalen var trevlig och vi fick lämna väskor före och efter incheckning. Men priset var ju också betydligt lägre än andra hotell jag jämförde med. Det här skulle kunna bli jättebra med lite extra ansträngning!

Tack Anna L

Bra pris. Vacker entré. Centralt. Fattas toarulle, trasigt toalock. Små detaljer som trots allt säger en del om helheten. Det är de små detaljerna som gör det.
Vi ville på kvällen ha en Mojito. Fanns inte.
Ska man duscha får man räkna med vatten överallt
Men centralt, go personal.
Man får vad man betalar för

Tack henrical2015

Ett helt okej hotell i centrala Örebro. Åt inte frukosten men vid en kort blick såg den helt okej ut. Sängen var skön och bad och toalett dög det också.
prisvärt hotell absolut.

Rekomenderar detta boendet.