TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök

Ett hitte-på-hotell!

Oprofessionellt bemötande av personal i privata kläder som pratar privata samtal i telefonen samtidigt som incheckningen. Eldragning gjord av kompisens kompis - vi fick trixa i flera minuter innan vi kom på att lysknappelysknappen som tänder hallen sätt inne i badrummet. Dåligt städade rum.

Det värsta var ändå frukostbuffén. Det fanns lite bröd och ost och skinka typ. Ostskivorna hade legat så länge att de fått torra, upphöjda hörn. Ej kylplattor under kylvarorna. Det varma bestod av tre stekpannor med Mamma Scans köttbullar, falukorv och äggröra. Samma stekpannor (utan värmehållning) stod framme på bardisken hela frukosten. Katastrof om du är sugen på lyxig hotellfrukost! Croissanten (ja, det fanns otroligt nog några sådana) var en enda degklump.

Ta en av kedjorna istället. Här är det några som leker hotell och har försökt att sminka en gris.

Samma skräp (ett STORT PAPPER, TYP EN HALV TOARULLE,låg i trapphuset från fredag till söndag.

Nej, boka någon annan stans säger jag!

Tack kalkonbarkis

På ytan såg det mesta fint ut, ett vackert hus och stora fönster i rummet, men.... Det var dåligt dammsuget för vi hittade små glasbitar på golvet i rummet, frukostbuffen var OK, men kändes inte "hotell-lyxig" croissanterna var inte färdiggräddade och den varma frukosten bestod av köttbullar, falukorv och äggröra utställda i stekpannor på en srveringsbänk. Ingen omsättning på dem. I trebäddsrummet var den ena sängen nedlegad och mjuk. I dubbelsänngen var det inte fullstora lakan utan bäddat tvärsöver med en skarv i knähöjd... Lite så fortsätter det. Personalen var trevlig och vi fick lämna väskor före och efter incheckning. Men priset var ju också betydligt lägre än andra hotell jag jämförde med. Det här skulle kunna bli jättebra med lite extra ansträngning!

Tack Anna L

Bra pris. Vacker entré. Centralt. Fattas toarulle, trasigt toalock. Små detaljer som trots allt säger en del om helheten. Det är de små detaljerna som gör det.
Vi ville på kvällen ha en Mojito. Fanns inte.
Ska man duscha får man räkna med vatten överallt
Men centralt, go personal.
Man får vad man betalar för

Tack henrical2015

Ett helt okej hotell i centrala Örebro. Åt inte frukosten men vid en kort blick såg den helt okej ut. Sängen var skön och bad och toalett dög det också.
prisvärt hotell absolut.

Rekomenderar detta boendet.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack mdahlb263873

Bokade o betalade ett rum till 3 vuxna o ett barn via booking. Kom dit så ville de att barnet (15 år ) skulle sova mellan oss i dubbelsängen
Vi vägrade. Då lyfte de in en extra säng.när vi skulle checka ut så ville de att vi skulle betala för extrasängen trots vi redan betalat för 4. De menade att det är ett fel på booking sidan där man kan gå förbi för att bocka in extra säng .våra vänner fick betala 600.- extra för extraaängen trots även de gjort en bokning på rätt antal personer. Aldrig varit med om liknande. Bokar man för 4 så förväntar jag mig att det finns sovplats för 4 inte att man behöver betala extra .
Rummen var ok. Hördes väldigt tydligt genom väggarna. De renoverade samtidigt så det luktade ständigt spån o betongdamm i korridoren.
Vid utcheckning upptäckte massa silverfiskar runt väskorna.
Inget ställe jag rekommenderar eller kommer tillbaka till. Det enda som var b3a var läget.

Tack maggan78