TripAdvisor
Örebro
Publicera
Inkorg
Sök

Ett helt okej hotell i centrala Örebro. Åt inte frukosten men vid en kort blick såg den helt okej ut. Sängen var skön och bad och toalett dög det också.
prisvärt hotell absolut.

Rekomenderar detta boendet.

Restyp: Reste ensam
Tack mdahlb263873

Bokade o betalade ett rum till 3 vuxna o ett barn via booking. Kom dit så ville de att barnet (15 år ) skulle sova mellan oss i dubbelsängen
Vi vägrade. Då lyfte de in en extra säng.när vi skulle checka ut så ville de att vi skulle betala för extrasängen trots vi redan betalat för 4. De menade att det är ett fel på booking sidan där man kan gå förbi för att bocka in extra säng .våra vänner fick betala 600.- extra för extraaängen trots även de gjort en bokning på rätt antal personer. Aldrig varit med om liknande. Bokar man för 4 så förväntar jag mig att det finns sovplats för 4 inte att man behöver betala extra .
Rummen var ok. Hördes väldigt tydligt genom väggarna. De renoverade samtidigt så det luktade ständigt spån o betongdamm i korridoren.
Vid utcheckning upptäckte massa silverfiskar runt väskorna.
Inget ställe jag rekommenderar eller kommer tillbaka till. Det enda som var b3a var läget.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack maggan78
Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Mysigt rum med utsikt mot gatan,frukosten va toppen,uppdelad i tre stationen = ingen kö ,pannkakor till barnen o tog nått slut fylldes det snart på o även om man fick säga till blev det i så fall framtaget direkt, lugn miljö o trevlig personal, möjligt att fönsterkarmar hade behövt målas men för oss sänktes inte trivselnivån för det, gott om plats för väskor o ungarna o leka på,toan va väl tilltagen o kan inte klaga på städning. Parkering fanns i parkeringshuset tvärsöver gatan, inga problem att hitta det. Reser ofta själv med barnen o kan mycket väl tänka mig att åka tillbaka

Tack Linda B
Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Jättetrevligt hotell. Perfekt läge mitt i stan och nära stationen. Över förväntan. Prisvärt, trevligt, snyggt och rent. Trevlig personal. Bra frukost. Snyggt med flygeln vid receptionen! Kommer gärna tillbaka.

Restyp: Reste i arbetet
Tack gedqui561476
Omdömet skrevs 19 oktober 2019

Hjalmar ligger centralt mitt i byn.
Ett rejält karaktärslöst och omysigt hotell.
Fick ett grymt ocharmigt rum på tredje våningen.
Duschavloppet svämmade över så det blev en stor sjö i det lilla badrummet.
Målningen på listerna flagade.
Under mina ca 1000 hotellvistelser de senaste 15 åren var nog det här en av de tröttaste frukostbufféerna.
Nä, inte så mycket att hurra för här.
God öl i baren.
Tar ett annat hotell nästa gång.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Seaside322718