Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Ett bitvis bedagat hotell med enkla fönster, sliten hiss, dörr saknas i duschen och ingen avställningsyta för hygienväska. Märkligt schampoo och allroundtvål/schampoo. Baren och restaurangen var trevlig, gott bemötande i receptionen, god mat och standardfrukost. Sova här igen? Nja, priser och standard går inte ihop liksom. Får väl duga då. Thomas D göteborg.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Thomas D
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Det var ett trevligt hotell med närhet till stadskärnan (Gång avstånd). Rummen var fräscha och luftiga. Badrummet hade kvar sin charm med djupa fönsterbrädor och i övrigt nyrenoverat. All personal var tillmötesgående. Frukosten var helt ok.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack cbergl799200
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Rummen var kalla det drog ifrån gamla fönsterna och det gick inte att få varmare. På frukosten så var det alldeles för hög music. Rummet kändes som hemma bygge. Oproffsigt bemötande av en väldigt ung man i receptionen som dök upp från baren. Men sköna sängar.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack ehasli961041
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell centralt i Örebro med trevlig personal. Rummet hade sköna sängar. Frukostbuffén var god, det enda jag saknade var färsk frukt. Det fanns parkeringsplats på innegården, men svårt att komma in genom öppningen om man har bred bil.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Lisebetten
Omdömet skrevs 14 mars 2018

Sov illa eftersom det var så varmt i rummet. På morgonen ser jag att termostaten är ställd på 27,5 grader. Vädrade genom att öppna fönstret där en fönsterhake saknades och den kvarvarande var trasig. Min kollega sov i rummet tvärs över där det istället var 13 grader! Då hon ber om extra filtar säger de att sådana har de inte och det skulle säkert bli varmare snart. Efter fyra timmar (då hela 15 grader) sa hon till igen och efter att de kommit upp för att se att hon talat sanning fick hon låna en extra filt (!!). I övrigt spartanskt inredda rum till överpris. (Jag fick betala över 2000 kr för en person en natt). Lakanet i sängen var så kort att madrassen stack fram nertill. Allt ovan hade ändå kunnat passera om personen i receptionen vid utcheckning hade varit intresserad - istället avslutades vistelsen med ett otrevligt bemötande som får mig att undra om jag valt en oturlig dag. Troligen är det så då flera andra uttryckt sig vara nöjda. Mao kan man säkert ha både tur och otur när man väljer detta hotell - men personligen har jag svårt att rekommendera det till någon annan.

Bodde här: mars 2018
Tack K W