“Smakupplevelse m. härlig miljö”
Omdöme om Ingeborgs

Ingeborgs
Boka med
Ingeborgs har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 284 Restauranger i Örebro
Kök: Matställe

Vi var fem i sällskapet som valde olika rätter och alla var nöjda.
Servitören var engagerad, trevlig och intresserad. Gav dryckestips till maten vi valde.
Miljön var härlig och avslappnad.
Rekommenderas starkt

Datum för besöket: december 2018
Tack tiinadyster

Omdömet skrevs 19 oktober 2018 från mobil enhet

Fick lunch transporterad till konferens. Smaksäkert och gott med bröd som är en dröm. Enda minus var att temperaturen var väl låg. Men god mat var det.

Tack andersl777
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket gott fin Lokal och trevlig personal. Plus att borden var dukade och marten serverades. En liten god nybakad Kaka till kaffet var ett slut.

Tack 871birgittal
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt god lunch serverades det på Ingeborgs denna lördagen. Lokalen är trång men mysig och personalen är trevlig. Kan varmt rekommendera Ingeborgs. Nästa besök blir det á la carte!

Tack JenniferSsk
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

De har bästa pasta och vitt vin. Trevlig personal och fin ställe. Rekommenderar stark. Det alltid finns mycket folk där och det gör att man behöver vänta i kö för att få bord.

Tack Rasadokht

Resenärer som tittade på Ingeborgs tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Ingeborgs? Berätta vad du tyckte!