“Lunch med klass!”
Omdöme om Ingeborgs

Ingeborgs
Boka med
Ingeborgs har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 280 Restauranger i Örebro
Kök: Matställe
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt god lunch serverades det på Ingeborgs denna lördagen. Lokalen är trång men mysig och personalen är trevlig. Kan varmt rekommendera Ingeborgs. Nästa besök blir det á la carte!

Tack JenniferSsk

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

De har bästa pasta och vitt vin. Trevlig personal och fin ställe. Rekommenderar stark. Det alltid finns mycket folk där och det gör att man behöver vänta i kö för att få bord.

Tack Rasadokht
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

En suverän plats att fira födelsedag på tu man hand med mannen. God, vacker och vällagad mat levererad av avspänd och kunnig servis. Därtill drinkar to-die-for i en miljö som andas 20-tal och mysigt vardagsrum. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack Kicki J
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Vi käkade Caesarsallad en varm sommardag och var jättenöjda. Enkelt men gott. Servicen var kanon, vi hade hundar med oss, som fick ligga utanför restaurangområdet. Men ändå serverades svalkande vatten.

Tack Pär-Anders F
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Helt fantastiska drinkar med en twist...Killarna som jobbar i baren är pålästa o kunniga o har kommit på namn o mixningar som är utöver det vanliga.
Själv är jag lite tråkig så jag fortsätter att prova de olika Gin o tonics som erbjuds...

Tack Magnus690

Resenärer som tittade på Ingeborgs tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Ingeborgs? Berätta vad du tyckte!