“Födelsedagsmiddag de luxe”
Omdöme om Ingeborgs

Ingeborgs
Boka med
Ingeborgs har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 280 Restauranger i Örebro
Kök: Matställe
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

En suverän plats att fira födelsedag på tu man hand med mannen. God, vacker och vällagad mat levererad av avspänd och kunnig servis. Därtill drinkar to-die-for i en miljö som andas 20-tal och mysigt vardagsrum. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack Kicki J

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Vi käkade Caesarsallad en varm sommardag och var jättenöjda. Enkelt men gott. Servicen var kanon, vi hade hundar med oss, som fick ligga utanför restaurangområdet. Men ändå serverades svalkande vatten.

Tack Pär-Anders F
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Helt fantastiska drinkar med en twist...Killarna som jobbar i baren är pålästa o kunniga o har kommit på namn o mixningar som är utöver det vanliga.
Själv är jag lite tråkig så jag fortsätter att prova de olika Gin o tonics som erbjuds...

Tack Magnus690
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Fint ställe med skön känsla. Vi satt på uteservering den är också mysig på en innergård. Känns ostört, inte stället man sitter och ’tittar på folk’ på men det finns ju så många andra sånna ställen i Örebro. God och väl tillagad mat. Bra utbud av vegetariska rätter trevlig personal och kaffe på maten. Rekommenderas varmt.

Tack Maline N
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Älskar Ingeborgs. Mysig atmosfär som känns ombonad och familjär. Bordsservering gör att det känns extra lyxigt. Har alltid ätit gott när jag varit på Ingeborgs och idag var inget undantag. Valde den ljumma rödbetssalladen med chevré, serranoskinka, vaniljpäron och hallonvinegrette. Smakade fantastiskt! Till Ingeborgs kommer man gärna tillbaka.

Tack steddan

Resenärer som tittade på Ingeborgs tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Ingeborgs? Berätta vad du tyckte!