“Trevligt och kvalité”
Omdöme om Ingeborgs

Ingeborgs
Boka med
Ingeborgs har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 280 Restauranger i Örebro
Kök: Matställe
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Fint ställe med skön känsla. Vi satt på uteservering den är också mysig på en innergård. Känns ostört, inte stället man sitter och ’tittar på folk’ på men det finns ju så många andra sånna ställen i Örebro. God och väl tillagad mat. Bra utbud av vegetariska rätter trevlig personal och kaffe på maten. Rekommenderas varmt.

Tack Maline N

Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Älskar Ingeborgs. Mysig atmosfär som känns ombonad och familjär. Bordsservering gör att det känns extra lyxigt. Har alltid ätit gott när jag varit på Ingeborgs och idag var inget undantag. Valde den ljumma rödbetssalladen med chevré, serranoskinka, vaniljpäron och hallonvinegrette. Smakade fantastiskt! Till Ingeborgs kommer man gärna tillbaka.

Tack steddan
Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Stannade för några drinkar som var mkt bra. Helt klart rekommenderar jag detta ställe!
Skön miljö! Mkt folk!

Tack Trana G
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig räksallad. Fick dock en plastbit i mitt bröd, påpekade detta och blev erbjuden en lunch som kompensation. Trevlig service och god lunch.

Tack Marlahjo
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande, spännande historier om mat och dryck. Blandat klientel och kort men varierad meny. Det blåste kallt, för första gången på länge, så den fina innergården får vänta till nästa besök. Före maten drinkarna fantasifulla och supergoda.

Tack resetips

Resenärer som tittade på Ingeborgs tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Ingeborgs? Berätta vad du tyckte!