eDreams122 US$
Travelocity122 US$
Hurb135 US$
Omdömet skrevs 29 september 2021

+ Bra. Läge, sköna sängar, rum kändes stort, varierad frukost. Fin stor hotellbyggnad nära slottet.

- Mindre bra. Rummet var väldigt dammigt. Väldigt mörkt i korridor på lilla hotellet. Lite info vid incheckning.

Tack nuutinensabina
Omdömet skrevs 20 september 2021

Hotellet ligger bra till granne med slottet i Örebro. Ett stort och gammalt hotell men renoverat inuti. Rummen är av varierande karaktär, men alltid välutrustade. Frukostbuffén intas i lokal med fin utsikt mot slottet och innehållet är omfattande och väldigt god.

• Restyp: Reste ensam
1  Tack Michael N
Omdömet skrevs 19 september 2021 från mobil enhet

Ordet Elite har en lite annorlunda betydelse för mig uppenbarligen.

Hotellet skulle kunna vara hur bra som helst med det läget och den anrika byggnaden. Men det är ganska slitet bitvis och rummet vi bokat var bedrövligt. Näst intill tjänstefel att visa bilder på nätet som har noll överensstämmelse med verkligheten. Jag förstår att det är både kostsamt och tar tid att renovera, men då är det kanske bra att vara tydlig mot kunden att det rummet du bokat är slitet, trasigt och omodernt. Jag tycker inte att det är fel att vara öppen med det. Jag finner det helt meningslöst att i detalj nämna vad som inte var bra, utan nöjer mig med: slitet, trasigt och omodernt. Det var tutti frutti helt enkelt.

På plussidan hittar vi läget och parkeringsmöjligheterna.

Sen kan man ju tycka att det är fegt att inte ta det på plats. Det hade jag tänkt att göra, men när the front desk agent vid utcheckning noterat att rummet var betalt, inget taget ur minibar så var hen nöjd. Ingen fråga om hur vistelsen varit, inget välkommen åter.

Därför tar jag det här istället, eller som lillkillen sa: pappa, här bor vi aldrig mer.

1  Tack 669daniel_
Omdömet skrevs 14 september 2021

Fantastiskt läge vi slottet och Svartån. Nära till alla sevärdheter, massor av restauranger affärer och trevliga kaféer. Hotellet är gammalt och lite slitet men charmigt. Servicen från receptionen och frukostpersonalen var mycket god.

Tack nittsjoannika
Omdömet skrevs 11 september 2021

Betala inte extra för ett Deluxe rum om du inte behöver garderob för kläder .väldigt litet badrum när man jämför bilderna på hemsidan på Deluxe rum.Trodde vi skulle lyxa till det med en natt på hotell.Nej nästa gång är vi tillbaka på Hotell Borgen.

Tack G6404XKanettes