Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com141 US$
Priceline141 US$
eDreams141 US$
Orbitz.com141 US$
Hurb149 US$
Omdömet skrevs 14 september 2021

Fantastiskt läge vi slottet och Svartån. Nära till alla sevärdheter, massor av restauranger affärer och trevliga kaféer. Hotellet är gammalt och lite slitet men charmigt. Servicen från receptionen och frukostpersonalen var mycket god.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack nittsjoannika
Omdömet skrevs 11 september 2021

Betala inte extra för ett Deluxe rum om du inte behöver garderob för kläder .väldigt litet badrum när man jämför bilderna på hemsidan på Deluxe rum.Trodde vi skulle lyxa till det med en natt på hotell.Nej nästa gång är vi tillbaka på Hotell Borgen.

Tack G6404XKanettes
Omdömet skrevs 6 september 2021

Inte så prisvärt. Standardfrukost. Dåligt ventilerade rum, silverfiskar i e och mycket stökigt område på helgkvällar. Krogarnas besökare och musik hördes väl genom stänga fönster. Hotellet ville kompensera med rumbyte men efter vi packat ihop oss fick vi veta att dom sett fel och att det inte fanns några andra rum. Bara att gå tillbaka. Vi blev dock kompenserade med gratis läsk och 400kr rabatt. Nä. Clarion Borgen är ett bättre alternativ.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack jolsso235214
Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Bodde i en svit mitt emot slottet. Fantastiskt fin utsikt. Bra rum vi kunde ha fönster öppna i båda rummen så vi fick korsdrag och det kändes skönt i den hetta som var ute.
All personal var trevliga och hjälpsamma.
Bra städning. Det enda jag saknade var en papperskorg i badrummet annars var allt toppen.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack 527anneliel
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Vi hade inte en så bra upplevelse på detta hotell tyvärr. När vi skulle checka in 15:20 var rummen inte klara än, vilket jag tycker är helt oacceptabelt när incheckning är från 15:00. Vi fick ett rum i huset bredvid på loftet. Rummet i sig var fint men det var oerhört varmt, fanns ingen AC bara en lite bordsfläktar. Frukosten var bra. Helheten får lågt betyg.

Rumstips: Jag skulle tipsa om att bo någon annanstans.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack 741matildac