Trip.com
Travelocity
eDreams134 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Fantastiskt läge, instämmer dock i vad många övriga skrivit. 4 stjärnor kräver betydligt bättre ventilation, byte av heltäckningsmattor i matsalen och något högre nivå på frukosten. Men, sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med våra dagar ( 3 nätter) i mycket fina Örebro!!

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack jas1262021
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi bor på ett deluxe rum där extra flärd, eleganta möbler och livets extra utlovas. Det finns inga garderober, kläderna får vara kvar i resväskorna pga det. Vill vi titta på tv får den ena ta fåtöljen och den andra kontorsstolen från skrivbordet. Sängbord saknas och istället står där två minimala runda bord med en bordsskiva i glas, ingen låda. I duschen saknas duchtvålen och har ersats med miniflaskor. Toalettstolen är så nära väggen att man sitter och lutar när man gör sina behov, rullhållaren är så lågt placerad på väggen att rullen ligget på knäet och vilar. Känslan av livets extra vill liksom inte infinna sig riktigt. Onödigt att säga att hit kommer vi inte tillbaka.

1  Tack TomasV143
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt rum med otroligt fin utsikt mot Örebro slott.
Riktigt bra läge i city.
Rekommenderas.
Vill också passa på att ge Emmie i receptionen den största eloge som går att få för hennes hjälp när vi bokat fel datum. Det finns proffs och så finns det proffs. Är värt ett besök bara för hennes proffessionalitet. Bara bäst❤️

Tack 716h_kang
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Är vegan och ringde tidigare i veckan för att kolla utbud på växtbaserad hotellfrukost, vilket för oss är höjdpunkten med en hotellupplevelse - vardagslyx. Då lät det som att de skulle ha ett hyfsat utbud men väl på plats så saknades flera av de saker som nämnts. Är trist att de flesta hotell i vanliga fall har svårt att erbjuda något mer än kalla grönsaker, margarin, vego-ost och mjölkfri dryck/yoghurt, medan andra kan äta pannkakor/våfflor, bacon, omelett osv. Kan personligen ha svårt att förstå att det ska va så svårt att förbereda en egengjord pastej eller varma grönsaker eller bara en enkel hummus. Jag köper det alltid i vanliga fall pga sånt är livet, men är oerhört trist när de inte ens kan leverera det basutbud de själva sagt ska finnas.

Tack Dondondonnare
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Bra läge mitt i centrum.
Långsam och rörig incheckning. Det Rummet rent och snyggt. Tyvärr var hissen ur funktion under hela veckan utan någon information eller hjälp med bagaget.
Blommor beställda och bekräftade på förhand levererades först efter påminnelse.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden