Priceline141 US$
Hurb149 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Är vegan och ringde tidigare i veckan för att kolla utbud på växtbaserad hotellfrukost, vilket för oss är höjdpunkten med en hotellupplevelse - vardagslyx. Då lät det som att de skulle ha ett hyfsat utbud men väl på plats så saknades flera av de saker som nämnts. Är trist att de flesta hotell i vanliga fall har svårt att erbjuda något mer än kalla grönsaker, margarin, vego-ost och mjölkfri dryck/yoghurt, medan andra kan äta pannkakor/våfflor, bacon, omelett osv. Kan personligen ha svårt att förstå att det ska va så svårt att förbereda en egengjord pastej eller varma grönsaker eller bara en enkel hummus. Jag köper det alltid i vanliga fall pga sånt är livet, men är oerhört trist när de inte ens kan leverera det basutbud de själva sagt ska finnas.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Dondondonnare
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Bra läge mitt i centrum.
Långsam och rörig incheckning. Det Rummet rent och snyggt. Tyvärr var hissen ur funktion under hela veckan utan någon information eller hjälp med bagaget.
Blommor beställda och bekräftade på förhand levererades först efter påminnelse.

Tack Anders E
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Bra - Centralt läge, bra planlösning på familjerummet.

Mindre bra - Det fanns ingen AC på rummet och bäddsoffan gick knappt att sova i.

Frukosten var okej, hade lite högre förhoppningar på frukosten för att vara ett 4 stjärnigt hotell.

Hela standarden på hotellet kändes mer som ett 3 stjärnigt.

Tack Ronja W
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Hotellet är ganska slitet och i behov av renovering. Städningen var sådär, dammtussar lite här och där och kvarglömda saker från tidigare gäster. För korta mörkläggningsgardiner så det gick inte att få mörkt. Fick spjälsäng till en 4-åring. Soffan var för kort för att en 4-åring och 6-åring att få plats i. Varmt på rummet utan AC och att ha öppet fönstret mitt i stan ger ganska mycket oväsen. Frukosten var helt ok.

Tack DanjelAnd
Omdömet skrevs 18 juli 2021

En del av möbler var mycket slitna eller i dålig skick.Har betalat mycket högre pris på helt annat rum än jag hade bokat samt inte fått någon information innan betalningen.
Och det fanns bara en cykel att låna.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vadimse2021