Travelocity
Expedia.com122 US$
eDreams122 US$
2025 av 733 omdömen
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Hotellet är ganska slitet och i behov av renovering. Städningen var sådär, dammtussar lite här och där och kvarglömda saker från tidigare gäster. För korta mörkläggningsgardiner så det gick inte att få mörkt. Fick spjälsäng till en 4-åring. Soffan var för kort för att en 4-åring och 6-åring att få plats i. Varmt på rummet utan AC och att ha öppet fönstret mitt i stan ger ganska mycket oväsen. Frukosten var helt ok.

Tack DanjelAnd
Omdömet skrevs 18 juli 2021

En del av möbler var mycket slitna eller i dålig skick.Har betalat mycket högre pris på helt annat rum än jag hade bokat samt inte fått någon information innan betalningen.
Och det fanns bara en cykel att låna.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vadimse2021
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Vi bokade ett Delux Rum, ingen air condition fick ha fönstret öppet dygnet runt, då kom tyvärr massor av flugor. Rummet var mycket dammigt på alla ytor även glasen i skåpet. Sängarna var mycket dåliga. En tunt utbud på frukostbuffén. Att hotellet skulle renoveras inom kort hjälper inte oss idag.

Tack Susannehjort
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Ett trevligt hotel som är bra beläget.

Dock lite tråkig frukost för att vara "Det stora hotellet".
Enbart 1 sorts skinka, 1 sort av ost och 1 sorts marmelad.

Hade det inte varit för frukosten hade hotellet fått full pott!

Tack pettergustafsson
Omdömet skrevs 2 juli 2021

Det var så fruktansvärt varmt på rummet, så det gick inte att sova, tydligen har bara vissa rum luftkonditionering dåligt! Det drar tyvärr ner betyget , på ett annars superfint hotell med perfekt läge.
Frukosten var perfekt, Och relaxen var jättemysig.

Rumstips: Utsikten mot slottet Deluxe rum
Tack marithar2018