Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com122 US$
eDreams122 US$
Orbitz.com122 US$
Travelocity122 US$
Hurb135 US$
Omdömet skrevs 18 juli 2021

En del av möbler var mycket slitna eller i dålig skick.Har betalat mycket högre pris på helt annat rum än jag hade bokat samt inte fått någon information innan betalningen.
Och det fanns bara en cykel att låna.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack vadimse2021
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Vi bokade ett Delux Rum, ingen air condition fick ha fönstret öppet dygnet runt, då kom tyvärr massor av flugor. Rummet var mycket dammigt på alla ytor även glasen i skåpet. Sängarna var mycket dåliga. En tunt utbud på frukostbuffén. Att hotellet skulle renoveras inom kort hjälper inte oss idag.

Tack Susannehjort
Omdömet skrevs 13 juli 2021

Ett trevligt hotel som är bra beläget.

Dock lite tråkig frukost för att vara "Det stora hotellet".
Enbart 1 sorts skinka, 1 sort av ost och 1 sorts marmelad.

Hade det inte varit för frukosten hade hotellet fått full pott!

Tack pettergustafsson
Omdömet skrevs 2 juli 2021

Det var så fruktansvärt varmt på rummet, så det gick inte att sova, tydligen har bara vissa rum luftkonditionering dåligt! Det drar tyvärr ner betyget , på ett annars superfint hotell med perfekt läge.
Frukosten var perfekt, Och relaxen var jättemysig.

Rumstips: Utsikten mot slottet Deluxe rum
Tack marithar2018
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Besviket besök med dåligt bemötande, bristande information och en sämre frukost.
De två enda ljuspunkterna var ac på rummet (gäller dock bara ett fåtal rum) var noga med att påpeka det önskemålet vid bokning. Överhörde två klagomål från andra gäster om "Rum utan ventilation", "ev kvävande bastu till rum"

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack TravelJesper