“Får testa! ”
Omdöme om O'learys

O'learys
Rankad som nr 145 av 266 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Detta ställe ligger väldigt centralt på drottninggatan i Örebro begärde en biff medium rare med bra smaker till. Får erkänna att köket levererade vad jag önskade denna kväll, enda minus var att vitlöks smöret inte räckte till hela biffen. Men väl värt ett besök

Tack maca372

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt lagat! Smakade jättebra. Tog lite tid men värt att vänta på. Mycket trevlig och hjälpsam personal.

Tack Magdalena R
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Skönt ställe att hänga på. Perfekt för att ta någonting att äta när man kollar på sport eller bara ska umgås med vänner.

Bra mat, riktigt grymma bartenders och trevlig servis.

Tack Adam E
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Tråkig och nonchalant personal som tycker det är trevligast att prata med varandra istället för att hålla hög service mot kunden. Jag har varit där 3 gånger under 2017 och det har varit detsamma varje gång. Maten är överkokt och vinet brukar vara jäst så det har jag nytt ut varje gång.

Tack PS-pen16
Omdömet skrevs 20 november 2017

Känns som att komma in på en Amerikansk sports-bar. Och det ska inte tolkas positivt. Det är en mycket stor yta som gör stället opersonligt. Annars som vilken O,Learys som helst.

Tack Mikael S

Resenärer som tittade på O'learys tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt O'learys? Berätta vad du tyckte!