Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell i centrala Örebro. Härlig interiör, bekväma sängar, bra frukost och utmärkt service. Kommer absolut rekommendera detta hotell till vänner och familj och återkomma om vi åker till Örebro igen.

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack canii78
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell som ligger centralt. Inget speciellt som sticker ut egentligen. Märklig hiss som kräver att man läser instruktionerna för att få fart på den. Kolla parkeringen noga då det otroligt nog är datumparkering på parkeringsplatsen utanför hotellet.

Bodde här: augusti 2018
Tack Kassler66
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet låg mitt i centrum nära restauranger och affärer. Det bästa med hotellet var frukosten. Personalen var trevlig och hotellet var mysigt. Jag fick dock parkera i parkeringshuset som låg 400 m från hotellet.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Nils W
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Enda nackdelen med en vistelse här är att det kan vara lite krångligt att hitta parkering.

Charmigt hotell med rum som är helt ok.
Frukosten lämnar definitivt inget i övrigt att önska.

Personalen är fantastiskt hjälpsamma och trevliga och gör att vistelsen blir ett bra minne.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Björn R
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Jag, maken och och vuxna dotterm bodde i ett dubbelrum med bäddsoffa. Sängarna mjuka, men bäddsoffan för hård och smal för att kunna sova gott i. Trevlig relax med två bubbelbadkar, bastu och duschar. Jag hade gärna sett några rengöringsgrejer till badkaren då de var skapligt lortiga efter sällskapet som var där före oss. Fantastiskt god och fräsch frukost med stort och varierat utbud. Jättemysigt hotell mitt stan!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Malin G