“Värt en avstickare”
Omdöme om Stinas Gårdscafé

Stinas Gårdscafé
Rankad som nr 2 av 2 Bagerier i Örebro
Beskrivning: Lantligt café med hembakat kaffebröd och KRAV-märkt kaffe. Vi serverar bullar, mjuka kakor, frukt- och bärpajer och småkakor. Dessutom har vi hembakade smörgåsar och vanligtvis en typ av sallad (olika varianter olika dagar). I caféet säljer vi även lite hantverk och inredningsdetaljer. Varumärken som Strömshaga, Växbolin och LaFinesse. På gården finns getter, katter och kanin.
Omdömet skrevs juli 4 2015 från mobil enhet

Trevligt gårdscafé med goda hembakade kakor. Vi hade turen att svänga in första lördagen i månaden då dom erbjuder kakbuffé.

Tack Daniel G

Resenärer som tittade på Stinas Gårdscafé tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Stinas Gårdscafé? Berätta vad du tyckte!