“Schysst sushi”

Sushi Yama
Rankad som nr 18 av 283 Restauranger i Örebro
Kök: Japanskt
Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Sushi Yama är ett gott och pålitligt sushiställe. En vet vad en får och det duger långt. Finns alltid något nytt att välja på. Bra och snabb mat.

Tack andersl777

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Var där med min fru. Vi delade 18 sushibitar. Personalen fattade inte att vi skulle dela, så vi fick be om två tallrikar. Golvet ofräsht och samma med toan. Dock smakade själva sushin OK. Men det finns bättre ställen...

Tack ulfgarvald
Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Som vanligt levererar Sushi Yama god Sushi. Maten kom snabbt och vi fick god hjälp rörande våra allergier. Det kan vara lite blandat rörande kunskapen om innehållet i maten men här var det inget snack utan de hade full koll och de kunde erbjuda specialgjort för att undvika allergener. Stort plus för detta.

Tack Grasshopper333
Omdömet skrevs 31 maj 2018 från mobil enhet

Har ätit där ett par gånger och alltid fått otroligt goda vegitariska rätter. Utbudet är bra och det enda som ger resuranger en stjärna mindre är att priset är högt. Men man får vad man betalar för.

Tack Patrick E
Omdömet skrevs 2 maj 2018

Detta var vårt första restaurangbesök i Örebro, För att undvika turistfällor så vi valde en välkänd kedja. Vi fick vänta väldigt länge på att få beställa (efter ett tag letade vi själva rätt på menyerna). När vi till slut fått beställa / fått maten serverad smakade det dock väldigt gott.

Vi fick även vänta väldigt länge på att få betala. Servitrisen lade väldigt mycket tid på att hojta på kompisar som cyklade förbi uteserveringen där vi hade vårt bord. Vi fick ej gå in i restaurangen för att betala. Till sist blev vi tvungna att dela upp vårt sällskap därför att barnen började frysa. Vällagad sushi är alltid dyrbart, detta är dock inte vad man vill betala för.

Tack Peter B

Resenärer som tittade på Sushi Yama tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Sushi Yama? Berätta vad du tyckte!