“Mysigt och lugnt ”

Reiduns Cafe
Rankad som nr 39 av 239 Restauranger i Örebro
Kök: Café
Omdömet skrevs oktober 15 2016 från mobil enhet

Lugnt och skönt, bakpotatis med skagen smakade mums. Kaffe i kopp och hembakt fika. Rekommenderas varmt!

1  Tack Stefan H

Omdömet skrevs september 26 2016

Trevlig personal. Mysig cafe, billig för att fika här. Hit ska man igen och fika när man är i Örebro t.ex bara över dagen eller över en helg.

Tack robban22
Omdömet skrevs september 19 2016 från mobil enhet

Reiduns café ligger väldigt centralt och nära tågstationen men ändå lite avsides. Det är ett mysigt litet café där man kan välja både fika och lite lättare mat. Stilen på möbler och serviser är lite som att man kommer hem till ett lite äldre vardagsrum vilket ger en hemtrevlig känsla.

1  Tack Lovisa B
Omdömet skrevs juli 30 2016 från mobil enhet

Bra fika för bra peng. Känns inte tillgjort. Möjligen lite torr service, känsla av att komna till någon okänd, på gott och ont. Plus att hundar är tillåtna inomhus. Bra läge nära Järntorget, undvik att sitta ute om du inte gillar bilar.

2  Tack Brawe S
Omdömet skrevs juli 23 2016

Personligt cafe' med gott om plats och mysiga udda möbler. God hemlagad enkel mat och gitt hembakat fikabröd. Vi var 9 personer varav tre barn och servicen flöt på snabbt och enkelt. Barnen fick riktiga hemlagade pannkakor som var mycket uppskattat och vi vuxna åt bl.a. Hemlagad pirog (jättegod) och bakad potatis med skagen. Kan bara säga grattis till Örebro som har ett sånt mysigt ställe.

4  Tack Lyckligt_gift

Resenärer som tittade på Reiduns Cafe tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Reiduns Cafe? Berätta vad du tyckte!