Spara
Höjdpunkter från omdömen
Örebros motsvarighet,

Ett mycket trevligt och mysigt område i Örebro med gamla hus och andra byggnader som flyttats hit ... läs mer

Marie-Louise K
Mariestad, Sverige
Fint

Gick en promenad utmed Svartån bort till Wadköping. Både promenaden dit och Wadköping var jättefint ... läs mer

Omdömet skrevs 15 augusti 2021
brittan55
Linköping, Sverige
Läs alla 316 omdömen

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Mysigt och stämningsfullt område med små butiker och fint hantverk, som att flytta tillbaka i tiden. Som ett Skansen i miniatyr.

Datum för upplevelsen: juli 2021
2  Tack Lyckopuffen
MariaG14344, Chef på Wadköping Open Air Museum, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2021

Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du uppskattade besöket. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 30 juni 2021 från mobil enhet

Mysigt! Supergod mjukglass med choklad på ett ställe. Mycket var stängt på en tisdag annars var det ok. Fanns kanske inte så mkt att göra mer än att bara strosa runt.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack victoriajohansson

Tack för ditt omdöme! Välkommen åter!

Omdömet skrevs 7 april 2021

P.g.a. Corona var vi nästan ensamma här, men som tur var The house of taste öppet. Hittar man inget här som man vill stoppa i sig, har man något allvarligt fel. Tack för fin service.

Datum för upplevelsen: mars 2021
2  Tack Rompunch
MariaG14344, Chef på Wadköping Open Air Museum, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Tack för ditt omdöme. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Supertrevligt område! Vi kom från Stockholm och tyckte det var supermysigt att strosa runt där, vi rekommenderar starkt butiken ”House of taste” som har massvis av goda italienska varor som även går att smaka. Där inhandlades alla mina julklappar

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack cobock

Tack för ditt omdöme! Välkommen tillbaka i sommar!

Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Ett vackert och mysigt område att strosa runt på. Intressanta byggnader. Trevlig handelsbod och fint kafé.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
2  Tack Kristin N

Tack för ditt omdöme och välkommen igen!