Spara
Höjdpunkter från omdömen
En pärla mitt i staden

Trampbilsdelen är kanon. Mysigt fik men ganska dyrt. Trevligt med park och vattnet i mitten. Bra ... läs mer

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan
peteraO3899MP
Eskilstuna, Sverige
Wadköping

Litet, välhållet område som påminner om forna tider. Här är välhållna trä-låghus med handelsbodar ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
DanielForssell
Borås, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 319 omdömen

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Charmigt och pittoreskt är några ord som passar in på detta museumområde. Det är en skön samling av gamla trähus.

Tack Peter J
MariaG14344, Chef på Wadköping Open Air Museum, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Tack för ditt omdöme. Roligt att du uppskattar vår miljö. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Ångrar inte besöket. Väldigt mysigt men litet. Trodde det skulle vara mer. Men rekommenderar att stanna till här om man har vägarna förbi.

1  Tack 64carina64
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Barnen tyckte det var väldigt roligt att besöka ”stallet” med djuren etc. Det var även bra och prisvärd mat.

Tack 3mul87
MariaG14344, Chef på Wadköping Open Air Museum, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Tack för ditt omdöme, vad roligt att vår lekmiljö uppskattades.
Välkomna åter!

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Perfekt utflykt i dessa tider när man vill hålla avstånd pga corona. Passar gammal som ung! Promenera gärna genom den fina stadsparken dit.

Tack jennygB29FZ

Tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter!

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe att besöka om man är i Örebro.
Ligger fint till med närhet till Svartån och stadsparken. Levande miljö med butiker,hantverk och aktiviteter för barn. Bra med historia om de olika byggnaderna.

Datum för upplevelsen: juli 2020
2  Tack 804christerl

Tack för ditt omdöme och kul att du uppskattar både miljön och vår skyltning.
Välkommen åter!