Lost City - Gustavsvik

Omdömet skrevs 21 augusti 2020
LarsA1039
Söderhamn, Sverige
från mobil enhet
Förväntade mig bättre och större

Köade i en timme. Litet badställe. Trodde det skulle vara stort med tanke på reklamen som görs ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
TheD592
Falun, Sverige
Läs alla 446 omdömen

Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Vi besökte Lost city 2 gånger under vår vistelse i Örebro. Första besöket var en lördag i slutet på augusti och det var total katastrof i dessa corona tider. Vi kom in bland de första som förköpt biljetter så den första halvtimmen kunde vi åka ganska så ensamma i rutchbanorna men sen väder det in folk utan dess like. Två timmar efter dom öppnat så var kön minst 5 avsatser lång så det var bara att vända och gå ner igen. Halv tre han vi upp då det knappt gick att ta sig fram någonstans pga så mycket folk överallt. Badvakterna som jobbade denna lördag 29/8 stod bara och drack kaffe, kollade sina mobiler och pratade med varandra, fanns inget fokus på de badande överhuvudtaget. Katastrof!
Vi besökte även badet på torsdagen och det var ingen kö in, aldrig kö till något alls och badvakterna som jobbade denna dag 3/9 betedde sig helt korrekt och proffsigt!
Vi är jättenöjda med badet som har det mesta att erbjuda.
Resturangen hade bra priser på maten.
Personalen i receptionen var jättetrevliga och hjälpsamma.
Kan rekommendera ett besök här!

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack mian77
Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt besök med familjen på äventyrsbadet, att det inte var allt för mycket folk gjorde nog att det vart bättre. Smidigt med armband som man laddar på med pengar så man slipper hämta pengar när man vill käka.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack LarsA1039
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Inte bra. För mycket folk, trots förköpta biljetter tog de in andra som ej köpt biljett före, såklart, de vill ju tjäna pengar! Riktigt dåligt! Tråkig attityd mot sina kunder. Kan inte rekommendera detta ställe.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack KJ202008
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Åk hit om du vill ha Covid-19. Alldeles för mycket folk, omöjligt att som badgäst undvika trängsel. De påstår att de har begränsat antalet besökare men det kan aldrig stämma.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 991carolinea
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Kul äventyrsbad, men slitet och ofräscht. Alldeles fullsmockat med folk, ingen tanke alls på Corona. Hade förbokat och betalat, men fick ändå vänta i den egna kön, när folk som inte hade förbokat fick gå före. Flera vuxna som badade i kläder! Alltså då menar jag inte burkini (fanns flera som badade i det också), utan långbyxor och flera tröjor, typ linne och t-shirt. Påpekade detta till personalen och gick till svars att så länge det inte var typ jeans så... Riktigt ofräscht. Var inga vågor i stora poolen. Utbudet på mat va sisådär. Många olika pokebowls, och oumph. Dyrt. Kommer inte att åka tillbaka tyvärr...

Datum för upplevelsen: juli 2020
3  Tack Skr0llan