Öppet i dag: 09:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Grymt bra badland

Bra utbud - såväl inne som ute Forsen inomhus är ju det bästa, bra längd, bra höjdskillnad, och bra ... läs mer

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan
jccb2018
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Bra äventyrsbad

Besökte Lost City med familj och vänner, barn 4-8 år, och alla var nöjda. Badet var inte särskilt ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
annelie o
från mobil enhet
Läs alla 453 omdömen

Rekommenderade upplevelser i och omkring Örebro
från 45,88 US$
Mer information
191196 av 453 omdömen
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Detta är ett bra äventyrsbad. Mycket vattenrutschbanor o några pooler. Bra för barn men även för vuxna i relaxen. Ganska dyrt vilket inte är helt värt men rekommenderar om ni vill ha ett bra äventyrsbad.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack 923filippah
Omdömet skrevs 24 maj 2017 från mobil enhet

Härliga rutschkanor. Roligt med forsarna. Perfekt för tonåringar (eller yngre barn med föräldrar). Även längdsimningspoolen var fräsch. Vi provade inte relaxen.

Maten var dyr med få alternativ, som dessutom var lite oväntade (som t ex glacerade revben). Maten vi provade var god.

Kringområdena (omklädningsrum, duschar, toaletter, trapphus, restaurangområdet m.m.) känns halvsunkiga.

Vi kommer säkert tillbaka, ungdomarna älskade det.

Tack MonicaK66
Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Lite överskattat, lagom stort och finns något för alla. Gott om badvakter. Fräscht ställe. Det enda som man kan klaga på är utbudet med maten, bara friterade saker på barnmenyn. Fanns buffé. Tyckte det var lite hutlösa priser på maten. Ett tips är att bo på området, gustafsviks camping. Bor man där får man rabatt på flerdagars entrepass till äventyrslandet.

Tack 52marcuss
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Härligt & väldigt stort badhus, med Relax för de vuxna (18års gräns). Badhuset har upp till 5 rutschkanor & flera olika bassänger med en vågbassäng!

Temat på Gustavsvik är djungel, därav har det gjort en fors, som man kan åka i. Rekommenderar att småbarn åker med föräldrar i denna då det är en väldigt stark ström.

Bästa tiderna för att åka till Gustavsvik är på förmiddagarna.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
1  Tack lillypoppp
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Vi hade en skön och avkopplande dag i relaxen. Var lagom mycket folk när vi var det så trots att det bara fanns en bubbelpool så var det inga problem att få bubbla

Tack CarolinaK322