Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bokstavsjakt med spöket laban

Ett spännande ställe att gå runt i, mycket skrymslen å vrån att undersöka. Men man får inte vara ... läs mer

Omdömet skrevs 2 november 2020
Poppen
från mobil enhet
Bra saker för barnen

Något lite dyrt men roliga saker för barnen. Prägla egna mynt skjuta armborst mm. Bra utställning ... läs mer

Omdömet skrevs 8 augusti 2020
Magnus L
Målilla, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 478 omdömen

Rekommenderade upplevelser i och omkring Örebro
från 46,95 US$
Mer information
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Denna byggnad måste man bara se. Jag har sett slott men detta är en upplevelse att se. Rekommenderar detta starkt :)

1  Tack Traveller-by-Sweden
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Det är intressant att besöka Örebro slott och få ta del av en del av vår historia. Slottet ligger mitt i Svartån mitt i stan. Passa på när du är i närheten att få en inblick i vår historia.

Tack 804christerl
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Slott är alltid spännande & här fick vi följa Labolinas snöre runt i slottet .. tillslut kom vi ner i källaren där duktiga sommarjobbare hade olika stationer för barnen & när dom sa att dom skulle gå och väcka Spöket Laban var lyckan total. Bästa upplevelsen tyckte Naya 4år

Tack cosmoz_swe
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Värdigt och fortfarande fint. Svensk tradition som bör respekteras o beundras. Ett måste om ni är Örebro

1  Tack SumpanChrille
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Råkade bli ensam på guideturen 16.00. Vi kör ändå sa Christine, guiden. Fick en fin dryg halvtimme med mycket information och fin dialog. Tack Christine!!

Tack Mikael W