• Frukost ingår
First Hotel Örebro(Örebro)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Bäcks B&B(Örebro)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Omdömet skrevs 10 oktober 2015 från mobil enhet

Faktiskt bra konferenshotell.vi har många med matallergiker och dieter av olika slag. Inga problem. Vi hade gott om plats, bra, rena och fräscha rum och allt annat man kan behöva.
Underbar mat och superbra service. Lösningsorienterad personal när vi behövde hjälp med teknik och annat.

Bodde här: april 2015, reste i arbetet
Tack Cindy S
Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Inget ställe jag rekommenderar
Otrevlig personal förutom städarna
Opersonliga rum och små sängar
I matsalen under frukost anordnades konferens så man fick byta plats och sitta trångt. Dock bra att gröt serverades. Mycket spring i korridorerna då familjer tycks bo längre stunder.

Bodde här: april 2015, reste i arbetet
Tack Nitr78
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Bode på Hotell Livin` under två nätter och är mycket nöjd med vistelsen. Nära till resecentrum och nära till centrum. Trevlig personal bra bemötande. En ordentlig frukost, rena fina rum, sköna sängar. Genomfarts trafiken kan vara störande.

Tips för att välja rum: Rummen in mot gården är tystare.
  • Bodde här: juni 2015, reste med vänner
Tack Caty55
Omdömet skrevs 9 juni 2015

Bodde här en natt. Då vi visste att vi skulle komma till hotellet sent, så kändes detta som ett bra prisläge. Förväntningarna var inte så stora. Sett från gatan ser det väldigt enkelt ut. Dock var allt inne på hotellet mycket bättre än förväntat. Trevlig personal, rena, fräscha rum. Frukosten var riktigt god, ingen överdådig frukostbuffé, men det som fanns var det bra kvalitet på genomgående. Kan verkligen rekommenderas!

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack CharlottaW416
Omdömet skrevs 17 februari 2015 från mobil enhet

Hade bokat hotellrum för två personer. Rummet var snyggt, nog rymligt och riktigt fräscht. Riktigt duktig städpersonal! Snyggt rent badrum med dusch. Väldigt trevlig personal. Tillgång till kök och bagagerum var uppskattat! Hade önskat säng med tjockare bäddmadrass då jag kände fjädrarna samt något småvarmt, tex äggröra till frukost. Men otroligt prisvärt, skulle besöka igen!

• Bodde här: februari 2015
2  Tack My S