“En natt i Örebro”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Livin City
Rankad som nummer 5 av 9 temaboenden i Örebro
Omdömet skrevs oktober 12 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt och nära till det mesta, restauranger, biograf, slottet och annat som kan tänkas besökas. Rummen är rätt små men rena och fräscha. Badrummet är helt okej har dock en skjutdörr som är lite knepig. Trevlig och hjälpsam personal. Frukosten var rätt tråkig. Inget som stack ut, jag har ätit bättre frukost på andra likvärdiga hotell förr. Trot den tråkiga frukosten rekommenderar jag en natt på detta hotell.

Bodde här: Oktober 2015
Tack Elisa L

Omdömet skrevs oktober 10 2015 från mobil enhet

Faktiskt bra konferenshotell.vi har många med matallergiker och dieter av olika slag. Inga problem. Vi hade gott om plats, bra, rena och fräscha rum och allt annat man kan behöva.
Underbar mat och superbra service. Lösningsorienterad personal när vi behövde hjälp med teknik och annat.

Bodde här: April 2015, reste i arbetet
Tack Cindy S
Omdömet skrevs augusti 17 2015 från mobil enhet

Inget ställe jag rekommenderar
Otrevlig personal förutom städarna
Opersonliga rum och små sängar
I matsalen under frukost anordnades konferens så man fick byta plats och sitta trångt. Dock bra att gröt serverades. Mycket spring i korridorerna då familjer tycks bo längre stunder.

Bodde här: April 2015, reste i arbetet
Tack Nitr78
Omdömet skrevs juni 16 2015

Bode på Hotell Livin` under två nätter och är mycket nöjd med vistelsen. Nära till resecentrum och nära till centrum. Trevlig personal bra bemötande. En ordentlig frukost, rena fina rum, sköna sängar. Genomfarts trafiken kan vara störande.

Tips för att välja rum: Rummen in mot gården är tystare.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2015, reste med vänner
Tack Caty55
Omdömet skrevs juni 9 2015

Bodde här en natt. Då vi visste att vi skulle komma till hotellet sent, så kändes detta som ett bra prisläge. Förväntningarna var inte så stora. Sett från gatan ser det väldigt enkelt ut. Dock var allt inne på hotellet mycket bättre än förväntat. Trevlig personal, rena, fräscha rum. Frukosten var riktigt god, ingen överdådig frukostbuffé, men det som fanns var det bra kvalitet på genomgående. Kan verkligen rekommenderas!

• Bodde här: Maj 2015, reste som ett par
Tack CharlottaW416
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Örebrohotell
0.4 km bort
Elite Stora Hotellet
Nr 3 av 15 i Örebro
442 omdömen
Visa priser

Besökt Livin City? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Livin City

Adress: Järnvägstgatan22, Örebro 70362, Sverige (Tidigare Ramada Hotel Skomakaren)
Region: Sverige > Örebro län > Örebro
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 9 temaboenden i Örebro
Prisklass: 736 kr - 1 497 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Livin City 3*
Antal rum: 78
Hotellets officiella beskrivning:
Närmare 170 bäddar under ett och samma tak! Centralt belägget hotell- och vandrarhem, bara ett stenkast från Örebro Centralstation. På anläggningen finns frukostmatsal, sopplunch, konferenslokaler, möjlighet till tvättservice, gästkök, bastu samt uthyrning av cyklar. Välkommen! ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och Booking.com så att du tryggt kan boka med Livin City. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Orebro Ramada

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?