Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

• Fri parkering
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

Hotell Gota(Örebro)
  • Fri parkering
Priceline
Clarion Hotel Örebro(Örebro)
Priceline
Behrn Hotell(Örebro)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Omdömet skrevs 17 augusti 2015 från mobil enhet

Inget ställe jag rekommenderar
Otrevlig personal förutom städarna
Opersonliga rum och små sängar
I matsalen under frukost anordnades konferens så man fick byta plats och sitta trångt. Dock bra att gröt serverades. Mycket spring i korridorerna då familjer tycks bo längre stunder.

Bodde här: april 2015, reste i arbetet
Tack Nitr78
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Bode på Hotell Livin` under två nätter och är mycket nöjd med vistelsen. Nära till resecentrum och nära till centrum. Trevlig personal bra bemötande. En ordentlig frukost, rena fina rum, sköna sängar. Genomfarts trafiken kan vara störande.

Tips för att välja rum: Rummen in mot gården är tystare.
  • Bodde här: juni 2015, reste med vänner
Tack Caty55
Omdömet skrevs 9 juni 2015

Bodde här en natt. Då vi visste att vi skulle komma till hotellet sent, så kändes detta som ett bra prisläge. Förväntningarna var inte så stora. Sett från gatan ser det väldigt enkelt ut. Dock var allt inne på hotellet mycket bättre än förväntat. Trevlig personal, rena, fräscha rum. Frukosten var riktigt god, ingen överdådig frukostbuffé, men det som fanns var det bra kvalitet på genomgående. Kan verkligen rekommenderas!

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack CharlottaW416
Omdömet skrevs 17 februari 2015 från mobil enhet

Hade bokat hotellrum för två personer. Rummet var snyggt, nog rymligt och riktigt fräscht. Riktigt duktig städpersonal! Snyggt rent badrum med dusch. Väldigt trevlig personal. Tillgång till kök och bagagerum var uppskattat! Hade önskat säng med tjockare bäddmadrass då jag kände fjädrarna samt något småvarmt, tex äggröra till frukost. Men otroligt prisvärt, skulle besöka igen!

• Bodde här: februari 2015
2  Tack My S
Omdömet skrevs 7 juni 2013

Var i Örebro för mitt arbetes räkning i två omgångar och bodde då på Livin´. Hotellet har ett mycket bra läge i Örebro och det är gångavstånd till såväl centrum som sevärdheter liksom till Järnvägsstationen. Personalen är väldigt trevlig och tillmötesgående. Fräsch frukostmatsal och då jag inte är någon storätare på morgnar så var frukosten toppen, det mesta man önskade fanns på buffén. Hotellet kändes fräscht och rent och det inkluderar även hotellrummen som städades mycket bra.
Första veckan jag bodde på hotellet fick jag ett enkelrum och den andra veckan blev det ett dubbelrum. Rummen är väldigt lika vare sig det rör dubbel som enkelrum rörande design och inredning. Smakfulla och i en ren design vilket jag gillar. Sängarna i enkelrummen var dock väldigt smala, man kunde nog ha haft bredare sängar då det var väldigt mycket utrymme på bägge sidorna om sängen. Annars var det ganska bekväma sängar. Fräscha badrum med dusch. Det enda jag saknade var garderober. Bor man i en vecka så vill jag gärna ha en riktigt garderob där jag kan hänga in mina kläder. Här fanns bara en slags öppen minigarderob med en liten hylla på topp. Hade man enkelrum fick man två galgar och i dubbelrummet fanns fyra. Inga lådor överhuvudtaget. Men detta är det enda minuset.

Trivdes bra på detta hotell liksom hela min vistelse i Örebro.

Mats

• Bodde här: maj 2013, reste i arbetet