Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Livin City
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotell i närheten
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Hotel Royal(Örebro)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Rumservice
Hotell Gota(Örebro)
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Visa hotell
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Behrn Hotell(Örebro)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Clarion Hotel Örebro(Örebro)
Visa hotell
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Frukost ingår
Omdömen (33)
Filtrera omdömen
33 resultat
Medlemsbetyg
5
17
6
3
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
5
17
6
3
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
813 av 33 omdömen
Omdömet skrevs 9 juni 2015

Bodde här en natt. Då vi visste att vi skulle komma till hotellet sent, så kändes detta som ett bra prisläge. Förväntningarna var inte så stora. Sett från gatan ser det väldigt enkelt ut. Dock var allt inne på hotellet mycket bättre än förväntat. Trevlig personal, rena, fräscha rum. Frukosten var riktigt god, ingen överdådig frukostbuffé, men det som fanns var det bra kvalitet på genomgående. Kan verkligen rekommenderas!

  • Bodde här: maj 2015, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack CharlottaW416
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 februari 2015 från mobil enhet

Hade bokat hotellrum för två personer. Rummet var snyggt, nog rymligt och riktigt fräscht. Riktigt duktig städpersonal! Snyggt rent badrum med dusch. Väldigt trevlig personal. Tillgång till kök och bagagerum var uppskattat! Hade önskat säng med tjockare bäddmadrass då jag kände fjädrarna samt något småvarmt, tex äggröra till frukost. Men otroligt prisvärt, skulle besöka igen!

  • Bodde här: februari 2015
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
2  Tack My S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juni 2013

Var i Örebro för mitt arbetes räkning i två omgångar och bodde då på Livin´. Hotellet har ett mycket bra läge i Örebro och det är gångavstånd till såväl centrum som sevärdheter liksom till Järnvägsstationen. Personalen är väldigt trevlig och tillmötesgående. Fräsch frukostmatsal och då jag inte är någon storätare på morgnar så var frukosten toppen, det mesta man önskade fanns på buffén. Hotellet kändes fräscht och rent och det inkluderar även hotellrummen som städades mycket bra.
Första veckan jag bodde på hotellet fick jag ett enkelrum och den andra veckan blev det ett dubbelrum. Rummen är väldigt lika vare sig det rör dubbel som enkelrum rörande design och inredning. Smakfulla och i en ren design vilket jag gillar. Sängarna i enkelrummen var dock väldigt smala, man kunde nog ha haft bredare sängar då det var väldigt mycket utrymme på bägge sidorna om sängen. Annars var det ganska bekväma sängar. Fräscha badrum med dusch. Det enda jag saknade var garderober. Bor man i en vecka så vill jag gärna ha en riktigt garderob där jag kan hänga in mina kläder. Här fanns bara en slags öppen minigarderob med en liten hylla på topp. Hade man enkelrum fick man två galgar och i dubbelrummet fanns fyra. Inga lådor överhuvudtaget. Men detta är det enda minuset.

Trivdes bra på detta hotell liksom hela min vistelse i Örebro.

Mats

  • Bodde här: maj 2013, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
2  Tack Mats_Stockholm
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 april 2013

Innan jag börjar klaga bör jag tillägga att även jag har ett personligt ansvar i detta ärende!!!

Jag körde till Livin sent en tisdag kväll, för att säkerställa att det gick att komma in på hotellet vid 22 tiden, ringde jag på förmiddagen och talade om att jag skulle komma sent, de sa att vi stänger 22.00, då sa jag att jag skulle försöka skynda mig så jag kom innan stängning. 5 timmar senare ringde jag till hotellet och sa att jag börjar närma mig, då jag kände mig stressad och inte kände till Örebro alls, ställde jag en ganska enkel fråga. - Var kan jag parkera när jag kommer fram?

Fick till svar - Du kan parkera precis utanför entre'n.

Mycket riktigt kunde man parkera vid entre'n om man är prostituerad och hyr rummet per timme, men jag skulle bo där i 3 Hela nätter. Det visade sig att man bara fick stå parkerad där till midnatt.
600:- i böter för att jag litade på personalen på hotellet.

De flesta hotell man har bott på talar om innan man anländer eller när man checkar in var det är lämpligt att parkera, tom vad det kostar och var och när man kan parkera på de olika parkeringarna och tidpunkter. Detta kallar jag service och engagemang i sitt dagliga arbete.

Har självklart även ett eget ansvar för att jag inte tog mig tid i den stressade stund som rådde just då att läsa extra noga på skyltarna vid vägen, men trodde givetvis att de på hotellet visste vad de pratade om, när jag talade om att jag fått böter på morgonen, fick jag endast till svar, -Lätt att vara efterklok, bör tilläggas att det sades med ett leende på läpparna.

Jag ringde upp hotellchefen för att jag tycker någonstans att personalen bör ta ansvar för vad de säger till sina kunder, tex att inte säga att man kan parkera på ett ställe där man inte kan stå över natten när de vet att man kommer för att stanna där över natten! Men han tyckte inte jag skulle lägga över mitt misstag på dem och de tänkte inte göra något åt mina böter, ett tillägg är att vi var 4 säljare som bodde totalt 3 nätter. då kan jag tycka att 600:- för att få nöjda kunder är en väldigt liten kostnad!

Jag har själv arbetat inom service och handel sedan ganska lång tid tillbaka, något jag vet som de flesta serviceinriktade individer är att det kostar så lite att göra en kund nöjd, men betyder väldigt mycket för företaget, en missnöjd kund pratar med ALLA!!!

De 600:- i böter som hade kunnat lösas av Livin, hade varit en vääääldigt lite kostnad om man jämför hur mycket pengar de hade kunna tjäna i slutändan att ha en nöjd kund som hade rekomenderat hotellet!

Mvh Louise

  • Bodde här: april 2013, reste i arbetet
    • Service
4  Tack louise w
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Linda E, Receptionschef på Livin City, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen