FindHotel
Travelocity
ZenHotels.com167 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Till ledningen vill vi säga: var rädd om Nathalie i receptionen! Suverän tjej!

Gillade · Bra frukost dock hade vi önskat ett eller flera grova frukostbröd typ mörkt och ljust surdegsbröd. Perfekt med bokningsbar parkering på innergården, det är suveränt även för de som kommer med MC. Läget mitt i stan är oslagbart! Vi har bott här flera gånger och återkommer hit varje gång vi är i Örebro.

Ogillade · Lite slarv med underhållet och något slitna rum och möbler t.ex så fungerade inte några av belysningarna och det var nästan slut på duschtvål och schampo men det fixades snabbt när vi påtalade detta.

1  Tack JanF153
Ia Klingnéus, Hotelldirektör på Clarion Hotel Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej JanF153!

Tack för att ni kommer tillbaka till Clarion Hotel Örebro när ni är till Örebro! Och TACK för din återkoppling - det betyder mycket för oss så att vi kan bli ännu bättre men också se när vi jobbar på rätt sätt.

Så himla härligt att läsa att du fått sådan grym service av vår receptionsstjärna Nathalie! Jag tar dina fina ord vidare till henne och lovar att vi ska göra allt för att få ha henne kvar!

Och visst har vi ett grymt läge mitt i stan och dessutom med egen parkering på vår innergård!
Toppen när vi får bra idéer från våra gäster så jar tar dina inspel kring brödet vidare till Jawo som är vår frukostansvarige.

Så snart denna pandemi är över så hoppas vi kunna ta tag i den planerade renoveringen som blivit fördröjd.

Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig åter hos oss och till vår mysiga stad.

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Personalen var trevliga och hjälpsamma. Frukost var helt okay utom den vattniga äggröra.
Bekväma sängar. Utmärkt område. Badtunna skulle kunna vara lite värmare. Skulle vilja besöka Örebro igen och stanna hos Clarion Hotel Örebro.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack ewok71

Bästa ewok71!

Tack för att ni valde Clarion Hotel Örebro för er vistelse! Och TACK för din återkoppling - det betyder mycket för oss så att vi kan bli ännu bättre men också se när vi jobbar på rätt sätt.

Så himla härligt att läsa att du fått sådan fin service av personalen och att du sov gott i våra sköna DUX sängar. Precis som du omnämner så är det många med dig som ger toppbetyg på vårt fantastiska läge mitt i city.

Jag tar dina inspel kring frukosten och äggröran vidare till vår frukostansvarige så vi levlar upp till en krämig och smarrig äggröra precis som den ska vara.

Vi hoppas att vi snart igen får möjligheten att välkomna dig åter hos oss och till vår mysiga stad.

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Clarion Hotell på Kungsgatan i Örebro är enligt min subjektiva åsikt toppen! Personalen är hjälpsam och trevlig och rummet var också toppen med sköna sängar, jättego tvål i duschen. I restaurangen en stor del där vi kunde äta frukost och ha hunden bredvid.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack magdalena228

Hej magdalena228!

Tack för att ni valde Clarion Hotel Örebro för er sommarvistelse! Och TACK för din återkoppling - det betyder mycket för oss så att vi kan bli ännu bättre men också se när vi jobbar på rätt sätt.

Vilket fantastiskt toppbetyg du ger oss. Vi blir så glada att läsa att du upplever oss som mycket inkluderande! För hos oss är varje gäst lika viktig! Och visst sover man gott i våra sköna DUX sängar! I badrummen har vi tvål/schampo och bodylotion från Rituals - en avorit hos mig också ;)

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Ett av få hotell i Örebro som har luftkonditionering, dock ej ac men det var hyfsat svalt på rummet ändå, inget att klaga på

Tjejerna i receptionen va mycket trevliga och hjälpsamma och gav mycket bra service
Frukosten va dock lite klen, skulle önskat lite mer urval

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack JoakimDessewffy

Bästa JoakimDessewfy!

Vilket fantastiskt toppebetyg du ger oss. Och som du skriver det är inte många hotell med klimatanläggning så vi är oerhört tacksamma för våran speciellt denna varma sommar! Härligt att läsa att receptionerna gett dig grym service!

Omdömet skrevs 17 juli 2021

Ett trevligt hotell med bra bemötande. Vi bodde 2 vuxna, 2 barn o 1 hund i 2 dygn i ett stort o rymligt familjerum! Mycket bra. Svalt på rummet även om det va varmt ute. Bra frukost.
Minus för dyra tillägg för hund o framförallt barnen som inte framgick vid första priset på bokningen.

Tack feliciaolsson86

Hej feliciaolsson86!

Vilket fantastiskt toppebetyg du ger oss. Och det värmer att läsa att du fick en sån positiv upplevelse från våra service heroes och ni uppskattade våra svala rum denna varma sommar.