Det som utmärker är personalen, mycket hjälpsam och trevlig! Fina, rena rum. Okej standard på gymmet som öppnar kl 06, vilket innebär att man kan träna innan frukost.
Bra hantering av social hantering.

Tack jenslindahl

Personalen var trevlig och hanterade vår i deras system försvunna bokning snyggt. Inget egentligt att anmärka på men hotellet har inte uppdaterats sen det byggdes på sent 90 tal. Det är rent men känns lite omodernt och slitet i hörnen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Fredrik F
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Checkade in sent för var strandad i örebro, och tog in mig på Clarion hotell i centrala Örebro. Natt personalen var underbar, men rummet var slitet och fult, fast det var kings rum..
Besviken på kvaliteten på rummet.
Morgon personalennvar otrevliga och slängde ut mignfrån hotellet 12:00 fick inte ens sitta inne på hotellet..
Och har betalat kraftigt för att få sova där och detta var tacket.

Aldrig mer clarion i örebro för både Clarion borgen var respektlösa och otrevliga.. jag har bott ofta på clarion runt omkring Sverige och aldrig blivit så dåligt bemött.

Restyp: Reste ensam
Tack foodkingofnorth
Natalie Norberg, Gästservice/reception på Clarion Hotel Örebro, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej foodkingofnorth,

Tack för din feedback.
Vi tar till oss dina synpunkter, någonting vi ser som en möjlighet att förbättra oss. Jag skulle jättegärna vilja veta lite mer om vad som har hänt, om du har möjlighet får du gärna ta en direktkontakt med mig på: natalie.norberg@choice.se så får vi prata vidare om vad det är som har hänt.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 3 september 2020

Trevlig personal.
Sköna sängar ,saknade kaffe /Te på rummet .
Frukost ok kaffet kunde varit bättre .
Ville utnyttja bastun efter tidig frukost men gick att andvända först efter kl 10.
Bra läge mitt i Örebro .

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack helenethereseshin

Hej helenethereseshin,

Tusen tack för att du tog dig tid till att recensera oss. Det värmer oerhört att vi fått så fint betyg om personalen och att du har haft en bra vistelse hos oss i det centrala läget.

Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Bra standard på hotellet och uppgradering fungerade perfekt. Ordning och reda på Convid-19 restriktioner. Bra med bokade frukosttider som fungerade bra. Trevlig och serviceinriktad personal. Även kul med glad städpersonal som alltid hälsar i korridorerna.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack mstovling

Hej mstovling,

WOW vi bara älskar 5-stjärnors recensioner. Tusen tack för dina varma fina ord. Jag för det vidare till mina kollegor i huset och hoppas innerligt att vi inom kort får välkomna dig tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar,