Omdömet skrevs 10 september 2018

Mysigt hotell med bra service och läge i centrala Örebro. Kunnig personal rakt över. Kan varmt rekommendera detta hotell om du skall besöka Örebro framöver antigen i jobbets vägnar eller för en privat resa

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack patrickrN6270CB
Catrin G, Service Agent på Clarion Hotel Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2018

Hej Patrick,

Vilken underbar recension, tusen tack för dina fina ord. Jag för det vidare till mina kollegor i huset och hoppas innerligt att vi inom kort får välkomna dig tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 september 2018

Mycket centralt och trevligt hotell. Bra stort rum med fungerande AC. God och riklig frukost som nog tillgodoser allas behov. Clarion har alltid så sköna sängar. En nackdel är om man har grand lit säng så måste man dela täcke.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack lulevisit

Hej Lulevisit,

Tusen tack för din recension och feedback. Vad härligt att ni haft en bra vistelse hos oss.
När ni besöker oss nästa gång, säg till så kommer vi upp med ett extra täcke.

Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 6 september 2018

Fräscht hotell med mycket bra läge. Välstädat, sköna sängar. Fantastisk frukostbuffé där det inte saknades något, inga problem att vara glutenintollerant och mjölkprotein allergiker, suverän frukostpersonal som stod för det där lilla extra.

Tack Stina60

Hej Sina60,

Tusen tack för din fina recension. Vad glad jag blir att du blev nöjd över vårt utbud på vår frukostbuffe. Jag för dina fina ord vidare till mina kollegor på frukosten och hoppas innerligt att vi inom kort får välkomna dig tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 4 september 2018 från mobil enhet

Här är man inte en gäst i mängden utan en människa med egna önskemål och frågor. Rena, fräscha rum och jättefin frukost. Trevlig personal, både i reception och restaurang. Rätt personer på rätt plats.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Anna T

Hej Anna T,

Vilken underbar recension, tusen tack för dina varma fina ord.
Att vår personal gör er vistelse extra magisk blir jag så fantastiskt stolt över.
Jag hoppas vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen!

Med Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 29 augusti 2018

Barnvänligt och lugn astmofär för barn med Asperger/Asd.
Positiva personal med leende på läpparna.
Ligger centralt och bra. Nära till centrum,slottet,Holmen och Wadköping.
Gångavstånd till resecentrum .

Tack Britta L

Hej Britta,

Tusen tack för din recension och feedback. Vad glada vi blir att er vistelse hos oss fungerade bra för er och era barn.
Vi hoppas att vi får välkommna er tillbaka snart igen!