“Hotell med utmärkt servicr”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Clarion Hotel Örebro
Rankad som nummer 2 av 15 hotell i Örebro
Omdömet skrevs januari 7 2017

Personalen är serviceminded och vänlig. Fina rum. Bra städning.
Hotellet ligger centralt och nära till stadens utbud.Trevlig lobby, bar och restaurang.
God frukost ger bra start på dagen.
Varför 200 ord??

Tack Ulla R
Det finns nyare omdömen om Clarion Hotel Örebro
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs januari 4 2017

Hotellet ligger mitt i stan - vilket är toppen! Vi hade ett familjerum som både var stort och bekvämt. Tyvärr så var restaurangen stängd så den kunde vi inte prova. Personalen var trevlig och hjälpsam.

• Bodde här: Januari 2017, reste med familjen
Tack magnush262
Omdömet skrevs januari 3 2017

Väldigt trevlig personal, sköna sängar och kuddar. Frukosten var riktigt bra och god och frukostpersonalen gjorde allt för att vi skulle trivas och få en bra start på dagen. Bra standard på rummet. Vi är jätteböjda med allt.

Tack magnus763
Omdömet skrevs januari 2 2017

Jättetrevlig personal och tillmötesgående. Receptionen var tillmötesgående samt serveringspersonalen till trerättersmiddagen på kvällen. Personalen på frukosten var även de trevliga och glada. Det var en positiv upplevelse!

Tack peteraV1470CZ
Omdömet skrevs januari 2 2017

Hotellet ligger mitt i Örebro. Lobbyn och bar/restaurangen är trevligt integrerad med varandra. Rummet var mycket trevligt och man störs inte av grannar. Personalen är ung och alla hade ett trevligt och service inriktat beteende, allt för en trevlig vistelse för gästen.

• Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack 435mikaelr
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Örebrohotell
0.4 km bort
Scandic Grand Hotel
Nr 9 av 15 i Örebro
398 omdömen
Visa priser

Besökt Clarion Hotel Örebro? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Clarion Hotel Örebro

Adress: 14 Kungsgatan, Örebro 702 11, Sverige
Region: Sverige > Örebro län > Örebro
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 15 hotell i Örebro
Prisklass: 1 067 kr - 2 007 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Clarion Hotel Örebro 4*
Antal rum: 136
Hotellets officiella beskrivning:
Från Clarion Hotel Örebro har du staden utanför dörren. Örebros restauranger, shopping och kulturutbud väntar runt hörnet. Våra 136 hotellrum är inredda i olika inredningsstilar, allt från klassisk elegans till modern design som vågar sticka ut. Genom en kombination av starka färger och olika mönster vill vi skapa en miljö av lugn och harmoni. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Nordic Choice Hotels, Hotels.com, TripOnline SA, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Clarion Hotel Örebro. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Clarion Orebro
Orebro Clarion

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?