Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Sara A

Bra sovplats

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 mars 2024
Vi var på genomresa uppåt och detta hotellet är perfekt då de har öppet dygnet runt. Bra service med mat o dryck när vi kom 23:00. Vi kom upp till rummet o det var kompakt men allt man önskar. Badrummet är litet men har även där allt du önskar.
Datum för vistelsen: mars 2024
Resetyp: Reste som ett par
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Marcus K, OtherGood Morning Örebro, svarade på det här omdömet
Svarade 3 apr. 2024
Hej Sara.
Härligt att du fick uppleva oss när vi är som bäst!
Varmt välkommen åter 😊

• Expedia.com
    22.1 km från Good Morning Örebro
    Visa fler hotell i Örebro
    Omdömet skrevs 29 januari 2024

Jag förväntade mig mer för priset jag betalade. Städningen var dålig, rummet (som hade 2 enkelsängar och en vägghängd säng) var pyttelitet och frukost ingick inte.
    Jag betalade extra för att kunna ha djur på rummet och jag är glad att jag inte hade med mig en Grand Danois-hund, för den hade inte haft plats att vända sig på och än mindre att ligga på.
    Jag kommer tyvärr inte att välja Good Morning Hotels.com nästa gång.

Datum för vistelsen: januari 2024
    • Restyp: Reste ensam
    Tack miaskoog
    Marcus K, Other på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2024

Hej och tack för din feedback.
    Att städningen inte var till belåtenhet tar vi till oss, det är inte okej.
    Och vi försöker så gott vi kan att beskriva våra rum på våra bokningssidor så att man inte får en överraskning när man checkar in. Dom är bara 12 kvm.
    Lika så gällande frukosten. Den ingår inte alltid det beror lite på hur man bokar.
    Det är en djungel där ute så det är lätt att missa en sådan detalj.

Vi önskar dig och din hund en fin fortsatt vecka.

Omdömet skrevs 2 januari 2024

Fantastisk personal både via telefon bokning, samt på plats under boendet. Ett mysigt boende känns lite som ett familjehotell både med personal och övriga gäster. Trevligt ljusa och fräscha rum och restaurang.

Datum för vistelsen: december 2023
    Tack Ada552023
    Marcus K, Other på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2024

Hej Ewa och tack för så fin recension! Det värmer verkligen vårt hotellhjärta här på Good Morning!

Vi önskar dig en god fortsättning på 2024 och varmt välkommen åter till oss!

Omdömet skrevs 22 december 2023 från mobil enhet

Väldigt dåligt planerade rum, duschen rinner över hela badrummet. Ingen smart-tv på rummet som borde vara en standard idag.
    Damm i hörn, under sängen. Endast två kuddar i sängen. Känns lite som ett vandrarhem.
    Hade önskat mer till priset.

Rumstips: Undvik hotellet
    Datum för vistelsen: december 2023
    Restyp: Reste i arbetet
    Tack Alberto F
    Marcus K, Other på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2023

Hej Alberto.
    Tack för din feedback. Vi tar till oss detta och önskar dig ett Gott Nytt År.

Omdömet skrevs 13 november 2023

Absolut prisvärt och stämmer överens med beskrivningen vid bokning.
    Jag tycker att det känns hemtrevligt och då alla rummen är lika känns det som att alltid vara i samma rum när man kommer tillbaka. :)

Datum för vistelsen: november 2023
    Tack michellejensen2023
    Marcus K, Other på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2023

Hej!
    Tack för underbar recension och feedback! Det värmer vårt Good Morning hjärta lite extra.

Hoppas du får en fin helg när den kommer och vi önskar dig varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 19 oktober 2023

Helt ok för pengarna. Mycket nära badet. Gratis parkering var ett stort plus. Ca 70kr med en Uber ner till stan. Frukosten var bra utan att vara extravagant, men äggen var perfekt kokta vid min vistelse.

Datum för vistelsen: oktober 2023
    Tack freddeqa
    Marcus K, Other på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2023

Hej och tack för fin recension!
    Vi önskar dig och familjen varmt välkomna åter.
    Ha en fortsatt fin vecka!