Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
charlottebernhar2023

Trevligt och flexibelt

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 juli 2023
Perfekt för enstaka övernattning. Trots rummens storlek var ytan väl utnyttjad. Uppskattar att det var rent och fräscht. Vi fick god hjälp av personalen när det strulade med vår bokning på nätet. Toppenvistelse helt enkelt!
Datum för vistelsen: juli 2023
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Maria Schönqvist, General ManagerGood Morning Örebro, svarade på det här omdömet
Svarade 16 juli 2023
Hej Charlotte. Tack så jättemycket för din feedack. Skönt att vi kunde lösa strulet och att allt blev kanon i slutändan. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar, Med vänlig hälsning Marcus, GM Hotels, örebro
1 332 kr
2.3 km från Good Morning Örebro
Spa
Visa fler hotell i Örebro
Omdömet skrevs 8 juli 2023

Hotellet är väldigt bra om man ska besöka Gustavsvik badhus. Annars skulle jag inte rekommendera detta hotellet. Hotellet ser allmänt slitet ut på utsidan. Rummen är extremt små, vi var två vuxna och en hund och bokat hund rum med goodie bag till rummet och skålar som skulle stå i entrén. som det stod i beskrivningen. Men inget av det fanns. När vi checkar in får vi ingen info för fem öre om frukost tider eller middags tider eller nått. Och när jag frågar om hund tillbehören så får jag svar att det är slut ? Då tycker jag inte att man skriver att det ska ingå.
Inne på rummet fanns det 1 täcke att dela på och 1 kudde var som vi skulle slåss om. Tur att städ personalen var jätte trevlig och gav oss mer kuddar.
Frukosten var helt okej. Saknade kokt ägg och pannkakor. Det där lilla extra.

Rumstips: Bo inte där om ni vill ha en lyxig hotell upplevelse
Datum för vistelsen: juli 2023
Tack melinda b
Maria Schönqvist, General Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2023

Hej Melinda, och tack för att du tog dig tid att ge oss en recension.
Vi ber verkligen om ursäkt att din vistelse inte blev som du tänkt dig. Och också en extrem otur att vi för tillfället hade slut på hundgodis. Nu är det åtgärdat, men det hjälper ju inte dig och din hund tyvärr.

Vi har haft problem med vår äggleverans och inte kunnat erbjuda kokta ägg, och pannkakor har vi endast fredag-söndag. Men vi kan absolut fundera på att ha pannkaka alla dagar under sommaren då vi har familjer alla veckans dagar och inte bara på helgerna.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar!

Omdömet skrevs 1 juli 2023

Bra hotell med god mat och otroligt tillmötes gående personal som även tänkte på våran hund. Lätt att hitta och bra parkerings möjligheter. Ett hotell som vi kommer att åka till flera gånger. Nära till badet.

Tack thomasfredriksso2023
Maria Schönqvist, General Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2023

Hej Tomas!
Vad glad jag blir av din fina recension! Det värmer verkligen.
Personalen är på GM är vårt starkaste kort.
Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 25 juni 2023

Mycket nöjd för det priset jag betalade. Och enligt mig en av de skönaste sängarna jag sovit i och inte på, på hotell. Helt klart värt en natts sömn om man inte förväntar sig mer av en stor hotellupplevelse 👍🏼

Tack anghelangelica
Maria Schönqvist, General Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2023

Tack Angelica för så fint omdöme! Det värmer vårt hotellhjärta :)
Vi önskar dig och din familj en fortsatt fantastisk sommar och varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 18 juni 2023

Väldigt litet rum för att bo 2 vuxna. Ingen stor säng, enbart 1 täcke. Bodde 2 nätter, ingen städade eller bäddade. Ett plus dock för en ok frukost. .Bra att kunna parkera gratis precis utanför. Högt pris för detta Hotel.

Tack KerstinO194
Omdömet skrevs 17 april 2023

Väldigt bra hotell med bra service. Personalen var väldigt snäll och hjälpsam samt flitig på sina uppgifter. De vet vad de gör. Rummet var väldigt bra och bekväm - perfekt för mig som bara hade några fritidsärenden i Örebro.

Datum för vistelsen: april 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack lukasnowakkr
Maria Schönqvist, General Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2023

Hej Lukas, och tack för en värmande recension:)
Vårt starkaste kort är just personalen och super härligt att du uppmärksammar dom, tack!
Ha en fortsatt fin vecka!

Maria Schönqvist