Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Bramycket trevligt hotell för barnfamiljer som gärna vill besöka äventyrsbadet Lost City i Gustavsvik. Ett stenkast från badhuset rätt praktisk för ensamkommande mammor som ogärna vill skicka sina barn in i duschen med främmande män. Man kan duscha på hotellet efter ett långt bad i grannhuset

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack jeriks908229
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Tack så mycket för din fina respons.
Det låter som ni haft en fin vistelse hos oss, det glädjer mig verkligen. Visst är läget ett av våra bästa egenskaper, men även den smarriga frukosten och vår varma personal :) Tack återigen för dina kommentarer och välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Enl Booking.com frukost från kl 4, det var enda skälet jag överhuvudtaget valde hotellet. Riktig frukost får man dock först kl 6, från kl 4 kan man få flingor och en macka. Håller inte om dagens program består av 60 mils cykling.
Det ”helkaklade” badrummet hade en plastmatta, funkar förstås men är inte vad som utlovades i samband med bokningen,
Nej, inga fle nätter hos denna hotellkedja.

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack IngenFrukostKlockan4
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack för att du tog dig tid att skicka feedback, detta hjälper oss att höja standarden.
Vi beklagar att det blivit ett missförstånd vid bokning. Vi erbjuder frukost från kl 4 om man förbokar detta, vår ordinarie frukostbuffé är framdukad alla dagar från kl 6.00.
Vi erbjuder olika rumstyper som skiljer sig i utförande. På vår hemsida hittar du alltid den senaste informationen om våra rum, vi försöker alltid att planera rummen på bästa sätt. Jag beklagar att rummet inte höll måttet, och noterar detta till vårt förbättringsarbete.
Louise, Good Morning Örebro

Omdömet skrevs 31 juli 2018

Personalen väldigt otrevlig. Vi hade trott att det ingick frukost. Det gjorde det bara om man bokat på ett visst sätt. Detta meddelades på ett mycket osympatiskt sätt. Rummet litet och extremt varmt. Vi kommer aldrig att återkomma

Tack eholmq434520
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tack för din vistelse och att du tog dig tid att skicka kommentarer efter.
Vi beklagar att det blivit ett missförstånd vid bokning. Frukosten ingår aldrig när man bokar genom onlineresebyråer såsom expedia.se. Vid nästa bokningstillfälle rekommenderar jag att ni bokar direkt med oss då den ingår.
Vi hoppas att vi kan bjuda på en trevligare upplevelse nästa gång, hoppas ni ger oss en andra chans.

Med vänlig hälsning/Louise, Good Morning Örebro

Omdömet skrevs 23 juli 2018

Klaustrofobisk känsla i ett rum för tre vuxna. Dålig ventilation och instängt. Våningsäng betyder vägghängd överslaf precis över huvudet på de andra två.
Irriterande att frukost inte ingår och att det inte framgår vid bokning.

1  Tack se109712

Vi uppskattar att du skrivit till oss angående din vistelse. På vår hemsida hittar du alltid den senaste informationen om våra rum, vi försöker alltid att planera rummen på bästa sätt. Jag beklagar att rummet inte höll måttet, och noterar detta till vårt förbättringsarbete.
Tyvärr ingår frukosten inte när man bokar genom onlineresebyrå. Vid nästa bokningstillfälle rekommenderar jag att ni bokar direkt med oss då den ingår.Vår högsta ambition är nöjda gäster, tack för att du ger oss chansen att bli bättre.
Med vänlig hälsning/ Louise, Good Morning Örebro

Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig och serviceminded personal! De kämpade på i värmen med ett leende på läpparna samtidigt som de servade ett stort asiatiskt sällskap på minst 40 pers och barnfamiljer mm. Under kvällen och morgonen. De är inte många som skulle klara av vad de gjorde så galant så en stor eloge till dem!!!

Tack marielF2070BN
Sarah K, Guest Relations Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2018

Hej Marie,
Vi blir alltid lika glada när gäster haft en bra vistelse hos oss, tack för att du delat med dig.
Vi är stolta över att ha ett riktigt supergäng här på hotellet, och blir extra glada när våra gäster tar sig tiden att skriva om det. Jag ska dela det med resten av personalen.
Vi alla på hotellet ser fram emot att ses snart igen. Välkomna tillbaka.
Sarah, Good Morning Örebro