Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Bramycket trevligt hotell för barnfamiljer som gärna vill besöka äventyrsbadet Lost City i Gustavsvik. Ett stenkast från badhuset rätt praktisk för ensamkommande mammor som ogärna vill skicka sina barn in i duschen med främmande män. Man kan duscha på hotellet efter ett långt bad i grannhuset

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack jeriks908229
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Tack så mycket för din fina respons.
Det låter som ni haft en fin vistelse hos oss, det glädjer mig verkligen. Visst är läget ett av våra bästa egenskaper, men även den smarriga frukosten och vår varma personal :) Tack återigen för dina kommentarer och välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Enl Booking.com frukost från kl 4, det var enda skälet jag överhuvudtaget valde hotellet. Riktig frukost får man dock först kl 6, från kl 4 kan man få flingor och en macka. Håller inte om dagens program består av 60 mils cykling.
Det ”helkaklade” badrummet hade en plastmatta, funkar förstås men är inte vad som utlovades i samband med bokningen,
Nej, inga fle nätter hos denna hotellkedja.

• Bodde här: augusti 2018, reste ensam
Tack IngenFrukostKlockan4
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack för att du tog dig tid att skicka feedback, detta hjälper oss att höja standarden.
Vi beklagar att det blivit ett missförstånd vid bokning. Vi erbjuder frukost från kl 4 om man förbokar detta, vår ordinarie frukostbuffé är framdukad alla dagar från kl 6.00.
Vi erbjuder olika rumstyper som skiljer sig i utförande. På vår hemsida hittar du alltid den senaste informationen om våra rum, vi försöker alltid att planera rummen på bästa sätt. Jag beklagar att rummet inte höll måttet, och noterar detta till vårt förbättringsarbete.
Louise, Good Morning Örebro

Omdömet skrevs 31 juli 2018

Personalen väldigt otrevlig. Vi hade trott att det ingick frukost. Det gjorde det bara om man bokat på ett visst sätt. Detta meddelades på ett mycket osympatiskt sätt. Rummet litet och extremt varmt. Vi kommer aldrig att återkomma

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack eholmq434520
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tack för din vistelse och att du tog dig tid att skicka kommentarer efter.
Vi beklagar att det blivit ett missförstånd vid bokning. Frukosten ingår aldrig när man bokar genom onlineresebyråer såsom expedia.se. Vid nästa bokningstillfälle rekommenderar jag att ni bokar direkt med oss då den ingår.
Vi hoppas att vi kan bjuda på en trevligare upplevelse nästa gång, hoppas ni ger oss en andra chans.

Med vänlig hälsning/Louise, Good Morning Örebro

Omdömet skrevs 29 juli 2018

Fel på rummet.
En lampskärm på vänster sida om fången saknades.
Telefonen trillade ner då jag justerade den då den hängde snett. Den hängde på en skruv av två.
Vänster spegelbelysning flimrar.
När jag tog en dusch var tvålpumpen lös och trasig.
Där är jag inte imponerad. Att betala över tusen kronor för ett då sjaskigt rum händer inte!
Men ok. Det är bara för en natt och det är inget livsfarligt.
Så går jag på toaletten och då är toasitsen trasig. Där rinner bägaren över. Jag sitter och funderar en timme på hur vi ska göra och då ser jag damm på ventilationen. Världens enklaste ställe att göra rent på.
Då gick jag till receptionen med en lapp med alla fel, fel som inte skall finnas för gäster som betalar för att få slappna av.
Vi lämnar hotellet.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack thnkswdsh
Louise P, Front Office Manager på Good Morning Örebro, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej,
Tack för att du tog dig tid att återkoppla hur du upplevde din vistelse hos oss. Service och bemötande är väldigt viktigt för oss och jag ber verkligen om ursäkt för din upplevelse.Jag kan naturligtvis inte annat göra än att beklaga att du blivit incheckad i ett så undermåligt rum. Tyvärr hade vi fullbokat denna natt och kunde inte ordna ett nytt rum till er som vi hade önskat.

Hör gärna av dig direkt till hotellet angående din vistelse så kan vi återkoppla personligen.

Med vänliga hälsningar.
Louise Pajazetovic
Assistant manager
orebro@gmorninghotels.se

Omdömet skrevs 23 juli 2018

Klaustrofobisk känsla i ett rum för tre vuxna. Dålig ventilation och instängt. Våningsäng betyder vägghängd överslaf precis över huvudet på de andra två.
Irriterande att frukost inte ingår och att det inte framgår vid bokning.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack se109712

Vi uppskattar att du skrivit till oss angående din vistelse. På vår hemsida hittar du alltid den senaste informationen om våra rum, vi försöker alltid att planera rummen på bästa sätt. Jag beklagar att rummet inte höll måttet, och noterar detta till vårt förbättringsarbete.
Tyvärr ingår frukosten inte när man bokar genom onlineresebyrå. Vid nästa bokningstillfälle rekommenderar jag att ni bokar direkt med oss då den ingår.Vår högsta ambition är nöjda gäster, tack för att du ger oss chansen att bli bättre.
Med vänlig hälsning/ Louise, Good Morning Örebro