ScandicHotels.com
Travelocity
Orbitz.com

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Caroline Björnlund, Gästservice/reception på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Ok läge och rum som kunde varit bättre städade. Varmt och med dålig ventilation på rummen. Trist frukostutbud. Katastrofal frukost ur pandemisynpunkt, trångt och utan uppstyrning. Ok läge och bra parkering.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack CarlssonMicaela

Hej,
Stort tack för ditt omdöme om din vistelse hos oss!
Vi har haft en härlig sommar med extrem värme, så tyvärr är det varmt även på rummen.
Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal, rent och snyggt, god mat både middag och frukost. Något störande ljud från vägen men inget som stör oss, vårt rum låg på den sidan i korridoren. Vi ville bo nära vissa aktiviteter vilket detta var perfekt för.

Tack VeronikaO_O

Hej,
Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Hotellrummet var otroligt varmt trots att vi hade det lilla vädringsfönstret öppet och fläkten igång. Det låter från vägen, men det var inget som störde oss. Städningen av rummet lämnade övrigt att önska tyvärr, både dammigt och även skräp kvar från tidigare gäst. Frukosten var toppen. Vi fick en känsla av att hotellet var underbemannat, alla var trevliga och gjorde sitt yttersta, men upplevdes som stressade.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Go677479

Hej,
Stort tack för ditt omdöme om din vistelse hos oss!
Hoppas att vi ses snart igen!