Fint och välskött hotell med serviceinriktad personal som gjorde det lilla extra både för oss och våra barn - det var så väldigt uppskattat! Rummet var rent och fint, dock för varmt. Frukosten var fantastisk. Middagen vi åt i restaurangen på hotellet var bra, något små portioner kanske, men även där var det den fina servicen som utmärkte sig! Barnen fick känna sig lika sedda som vi vuxna! Hit kommer vi gärna igen.

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack Charlotta O
MariaW3897, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Charlotta Tack så mycket för ditt omdöme, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Det gläder oss att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni var nöjda. Vi blir glada att läsa att ni uppskattade vårt utbud för barnen, vi lägger mycket fokus på dem på Scandic örebro Väst. Kul att ni även besökte vår restaurang. Vi tackar för den fina recensionen och önskar er varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning/ Maria Wahman Levi Hotelmanager

Omdömet skrevs 11 september 2018

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
MariaW3897, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Det var ett vänligt bemötande av trevlig personal. Maten smakade bra och ölen var god samt att sängarna var sköna. Dock var fönsterna inte helt täta mot trafikleden utanför, bor man mot entréhållet bör detta inte vara ett problem.

• Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Kirlef
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

Hej Tack så mycket för ditt omdöme, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Det gläder oss att ni hade en bra vistelse hos oss och att ni var nöjda. Vi tackar för den fina recensionen och önskar er varmt välkommen igen!
Med vänlig hälsning/
Maria Wahman Levi

Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Stannade en natt i rum 319, fräscht badrum. Rummet och sängarna ok. Frukostbuffén var välsmakande och kvalitativ, bra variation. Prisvärt hotell för en natts vistelse, på lagom promenad avstånd in till centrum.

Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack Jeanette L