Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Katastrofalt besök! Papperstunna väggar gjorde det omöjligt att sova. Restaurangens serveringspersonal var okunnig och maten var torr. Trots att jag informerade om min glutenintolerans blev jag serverad mat jag inte tål. Restaurangchefen är dock helt fantastisk, jättehärlig människa som vill sina gästers bästa i alla lägen, men hennes personal var otrevlig och uppstressad över en knappt halvfull lokal. Jättetråkig upplevelse.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Miranda W
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej
Tack så mycket för din feedback efter din vistelse hos oss, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete.
Det är tråkigt att läsa att du inte var nöjd med vår restaurang, känns dock bra att vår restaurang chef gjorde er upplevelse bättre.
Vi tackar åter igen för din feedback och önskar dig varmt välkommen igen!
Med vänlig hälsning/
Maria Wahman Levi
Hotelmanager

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Oflexibla och inte måna om att få kunden nöjd. Trots en missuppfattning som resulterade i en dubbelbokning vägrade dom betala tillbaka den ena bokningen trorts att rummen inte utnyttjades och detta påpekades vid incheckningen.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack K252ADinfo
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2018

Hej
Jag tolkar det som att du bokat en savebokning via vår hemsida. Det framgår tydligt när man bokar save att de rummen är inte av eller ombokningsbara, just därför så bli priset på rummet billigare än de rummen som är av och ombokningsbara. Jag förstår din frustration men vi kan inget göra när gäster valt denna typ av bokning. Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss!
Mvh Maria

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Var med familjen föratt äta frukost. Det var massor av mat att välja. Olika sorters muslie, bröd, pålägg och Jätte goda plättar/pannkakor, smaskade hemlagad. Mango och hallon smoothie var jätte gott. Allt smakade ljuvligt och personalen vid baren var väldigt trevliga.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack ResaA15
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Tack så mycket för ditt omdöme, den är ovärderlig för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Det glädjer oss att ni hade en bra frukostupplevelse hos oss och att ni var nöjda med vårt stora frukostutbud. Vi tackar för de fina orden och önskar er varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning/ Maria Wahman Levi Hotelmanager

Omdömet skrevs 5 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Omdömet skrevs 26 februari 2018

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Maria W, Chef på Scandic Örebro Väst , svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018