Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com171 US$
eDreams172 US$
Travelocity171 US$
CheapTickets171 US$
Orbitz.com171 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Caroline Björnlund, Gästservice/reception på Scandic Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Det var otroligt varmt på rummen, så var svårt att sova på natten. Det fanns ingen ac.
Delvis trevlig och flexibel service.
Frukost buffén var bra, det ligger mycket centralt.
Bra med parkeringsgarage under hotellet.

Tack Fru_A_karlsson

Hej,
Stort tack för ditt omdöme om din vistelse hos oss!
Vi har haft en härlig sommar med extrem värme, så tyvärr är det varmt även på rummen.
Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Omdömet skrevs 10 augusti 2021