Omdömet skrevs 6 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
EkHanna, Receptionschef på Scandic Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Trevligt,centrumnära hotell.
Det vi saknade på rummet var ett kylskåp.
Hjälpsam personal.
Bra att dom tänker på miljön,med att minska på vattenanvändning.
Framförallt att det minskas på tvättandet av bla handdukar.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack annsofiea617

Hej kära gäst!
Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna feedback om oss.
Vi blir oerhört glada över att höra hur nöjda ni är, det värmer verkligen.
Vi har kylskåp på några av våra rum- hör gärna av dig innan ankomst så kan vi säkert lösa det till nästa gång!

Ni är varmt välkomna till oss igen!

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Personalen gjorde inte mycket för att vi skulle känna oss välkomna varken i receptionen eller i restaurangen. Trots bokat bord hittades inte vår reservering och eftersom det var julbord så kunde de bara erbjuda vissa rätter på menyn i restaurangen. Dock så var en yngre servitris väldigt vänligt mot oss så plus till henne.
Väldigt livlig och rörig lobby men rummen var helt okej. Vi sov skönt och tyst trots läget.
Kommer dock inte återvända.
Frukosten var som en normal hotellfrukost, varken mer eller mindre.

Tack carlhenrikrapp

Hej kära gäst,
Tack för din recension, den är värdefull i vårt fortsatta kvalitetsarbete.
Vi lyssnar på dina synpunkter angeånde din vistelse hos oss och tar den vidare till berörda avdelningar.

Vi önskar såklart att du ger oss en andra chans att visa att vi kan bättre!

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com