Omdömet skrevs 12 maj 2018

Hotellet är slitet. Kranar sitter löst .rost på detaljer i badrum, smala sängar. Frukostmatsal var tråkig ungefär som en skolmatsal. Spridda bord och stolar. Hissen var skitiga på rutorna vilket var första intrycket. Bäst var parkeringen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack matsaolsson
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt hotell en liten bit utanför city. Rummet var rent och fräscht, lite småmysigt. Hotellets restaurang serverade riktigt bra mat och frukosten var fantastiskt bra. Ett riktigt bra hotell.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Annika N
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell! Rent och snyggt. Tyst och skönt! Frukosten var högklassisk, jag saknade bara rosenfranska. Enda smolket i bägaren var sängen!! Den duger å sova själv i!! MEN INTE två! Bättre med delade madrasser !!
Annars ett bra hotell, bra läge med parkering mm!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack AndersM611
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

I år när vi skulle åka norrut för att åka skidor passade vi på att åka via Örebro och sova över där för att få en lugnare resa norrut och för att slippa stressa och även kunna passa på att åka skidor en dag tidigare. Det kanske inte är ”det finaste hotellet” men det passar perfekt när man reser med barn då det finns en nedfällbar våningssäng på rummen. Ett annat plus är priset och det är inte fel att grunda med en hotellfrukost innan man kör vidare för att åka skidor.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Peter A
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Fick ett tyst rum på 11:e våningen eftersom som vi bad om det eftersom det skulle vara nyårsfest på nedervåningen. Rummet var mycket instängt, inga fönster gick att öppna, det luktade surt blöt hund när man kom in på rummet, luktade skit på toaletten. Känndes ju inte så frecht. Sängen var skön att sova i. Frukostvärdinnan var glad och hjälpsam.
Killen som checkade ut oss hade nog inte sovit så mycket, han känndes helt likgilltig att vi var där, känndes som vi var till besvär.

Rumstips: Ju högre upp dessto tystare rum, men blir då två enkelsängar
Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack smulan2016