Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline90 US$
Expedia.com90 US$
Tripadvisor90 US$
Algotels
Travelocity90 US$
Omdömet skrevs 16 december 2017

Varit på begravning och för långt hem direkt, måste ävernatta och hos er fick jag ett bra pris. Valde er bland flera alternativ. Blev en mycket nöjd kund. Observera att det är stor skillnad på betalningsförmåga mellan en privat och firma.

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 623olofr
Omdömet skrevs 12 december 2017

Jag skulle absolut rekommendera hotell till andra men det finns bättre hotell på samma pris. Jag har bott t. ex på det andra Best Western Hotellet i Örebro och jag minns att det var bättre upplevelse och jag betalade till och med mindre än vad jag betalade på Best Western Eurostop.

Datum för vistelsen: december 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack adelinn2017
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Jag kommer sent till hotellet och träffar en trevlig kvinna i receptionen.
Jag är platinummedlem och blir därför uppgraderad till bättre rum när det finns.
Jag går till mitt rum och ser att jag inte blivit uppgraderad till bättre rum som jag brukar bli.
Jag frågar varför i receptionen och får till svar att det inte finns lediga sviter.
Jag kollar på hemsidan och där finns visst lediga sviter. Lite dåligt tycker jag.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Daniel A
Omdömet skrevs 14 november 2017

Vi stannade här en natt innan vi åkte vidare på en längre resa. För just en genomresa är läget perfekt precis intill motorvägen, men ändå inte så att trafiken stör på något sätt. Området är så klart inte det vackraste, men det var inte heller vad vi var ute efter. Rummet var fint och ganska stort. Sängen var skön och allt kändes fint och fräscht. Det var helt klart bättre än jag hade förväntat mig! Vi kom sent på kvällen, så vi åt inte där, men det såg ut att vara en mysig bar intill receptionen. Frukosten var jättebra. Mycket urval, fint upplagt och ett bra koncept. Hit åker jag gärna igen och stannar gärna längre!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 956annag
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Bra frukost, trevlig personal och god frukost. Sängarna bör dock bytas ut, lite väl knakande och mjuka.
Fin miljö, trots att det var ganska litet. Placeringen är ett stort plus.

Klart godkänt hotell!!

Datum för vistelsen: augusti 2017